Przejdź do menu Przejdź do treści

Nowa publikacja pracowników Katedry

Z przyjemnością informujemy, że nakładem Wydawnictwa C. H. Beck ukazała się monografia naukowa zatytułowana "Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań"

Monografia naukowa pt. "Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań" pod redakcją E. Kieżel i A. Burgiel zawiera wyniki oryginalnych badań empirycznych przeprowadzonych przez pracowników Katedry w 2016 roku. Badania te miały charakter ogólnopolski.

 

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami publikacji na stronie wydawnictwa https://www.ksiegarnia.beck.pl/16896-wiedza-ekonomiczna-konsumentow-a-racjonalnosc-ich-zachowan-aleksandra-burgiel

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3