Przejdź do menu Przejdź do treści

W dniach 3-5 lipca 2017 r. Katedra Badań Konsumpcji współorganizowała Międzynarodową konferencję MAG Scholar®

Katedra Badań Konsumpcji była współorganizatorem międzynarodowej konferencji naukowej MAG Scholar pt. "European Marketing from Global Perspective". Po raz pierwszy to cykliczne spotkanie odbyło się w Polsce. Wynikami swoich najnowszych badań podzielili się z nami naukowcy reprezentujący 15 ośrodków akademickich z 10 krajów w tym z USA, Australii, Nowej Zelandii, Chin, Indii, Filipin, a także krajów europejskich.

Konferencję otworzyli Prorektor ds. Edukacji i Internacjonalizacji prof. dr hab. Sławomir Smyczek oraz założyciel i dyrektor generalny stowarzyszenia MAG Scholar prof. Kim Fam uroczycie. Następnie inauguracyjny wykład nt. Nowych trendów na liberalizującym się rynku energii wygłosili Wiceprezes Zarządu Tauron Grzegorz Lot oraz dr Marzena Czarnecka z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Honorowy patronat nad konferencją objęli: Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego Jarosław Gowin, Prezydent Miasta Katowice Marcin Krupa oraz JM Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach dr hab. Robert Tomanek. prof. UE.

W ramach trzydniowych obrad odbyło się 8 sesji (w tym jedna sesja posterowa), w trakcie których przedstawiono 27 referatów naukowych. Pracownicy Katedry Badań Konsumpcji brali aktywny udział w Konferencji nie tylko jako jej organizatorzy, ale również jako prelegenci i uczestnicy dyskusji. W programie wystąpień znalazły się między innymi referaty:

  • The concept of trust within relationships on the contemporary market, prof. UE dr hab. Agaty Małysy-Kalety,
  • Virtualization as a boost for sustainable consumption, mgr Marty Grybs-Kabocik,
  • Consumption in Poland and the European Union in the condition of the economic crisis. prof. UE dr. Hab. Urszuli Grzegi,
  • Consumer Value Co-creation in Health Care, Prof. UE dr hab. Justyny Matysiewicz,
  • Typology of generation Z: The use of lifestyle criterion, dr Izabeli Sowy,
  • In search of sustainable behaviors prerequisites: assessment of the Polish consumers’ perceived consumer effectiveness, dr hab. Aleksandry Burgiel i dr Jolanty Zrałek,
  • Pathologies on Higher Education Market, prof. dr. hab. Sławomir Smyczek i prof. UE dr hab. Justyna Matysiewicz.
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3