Publikacje oraz wydawnictwa naukowe
Do góry
Główne publikacje Katedry
- Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych - postawy, zachowania, determinanty, red. S. Smyczek, Wydawnictwo UE Katowice, 2020
- Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalizacja ich zachowań, red. E. Kieżel, A. Burgiel, C. H. Beck, Warszawa 2017
- Zachowania konsumentów. Procesy unowocześniania konsumpcji, red. E Kieżel, S. Smyczek, Wolters Kluwer, Warszawa 2015
- Zachowania rynkowe kobiet. Wybory i determinanty, red. E. Kieżel, S. Smyczek, Placet, Warszawa 2012
- Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego, red. E. Kieżel, S. Smyczek, Placet, Warszawa 2011
- Konsument i jego zachowania na rynku europejskim, red. E. Kieżel, PWE, Warszawa 2010
- Ochrona interesów konsumenta w Polsce w aspekcie integracji europejskiej, red. E. Kieżel, Difin, Warszawa 2007
- Konsumencki proces decyzyjny i jego determinanty, red. E. Kieżel, AE w Katowicach, Katowice 2006
- Seria pod redakcją E. Kieżel: Racjonalność zachowań polskich konsumentów, AE, Katowice 2005
- Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów, red. E. Kieżel, PWE, Warszawa 2004
- Zachowania konsumentów - determinanty, racjonalność, red. E. Kieżel, AE w Katowicach, Katowice 2003
- Konsument i jego wybory rynkowe, red. E. Kieżel, AE w Katowicach, Katowice 2002
- Decyzje konsumentów i ich determinanty, red. E. Kieżel, AE w Katowicach, Katowice 2001
- Zachowania konsumentów a marketing, red. E. Kieżel, Studia Ekonomiczne AE w Katowicach nr 17, Katowice 2001
Dołącz do nas