Przejdź do menu Przejdź do treści

Seminaria dyplomowe / magisterskie

Zarządzanie

Studia I stopnia (licencjackie)

PromotorProblematyka i przykładowe tematy prac
dr Marta Grybś-Kabocik

Problematyka: Zachowania konsumentów w różnych grupach wiekowych, ze szczególnym uwzględnieniem nowych trendów konsumenckich, np. zrównoważenie zachowań, konsumenckie mindfulness, konsument cyfrowy, hejt konsumencki. Badania rynkowe i marketingowe, wykorzystanie metod ilościowych i jakościowych.

Proponowane tytuły prac:

  • Nowe trendy w zachowaniach konsumentów z pokolenia Z

  • Zakupy online vs. offline w okresie Świąt Bożego Narodzenia/w czasie Black Friday

  • Znaczenie rekomendacji produktów w Internecie/Opinie w Internecie a proces decyzyjny konsumenta

  • Postawy konsumentów wobec zdrowego stylu życia: Wpływ na decyzje zakupowe

  • Przyszłość zakupów wirtualnych/ Technologia VR (wirtualnej rzeczywistości) w procesie podejmowania decyzji przez konsumentów

  • Konsument cyfrowy w zrównoważonej gospodarce

  • Znaczenie internetowych platform handlowych dla rozwoju ekonomii współdzielenia (sharing economy)

  • Analiza semiotyczna wybranej marki

     

 

 

Gospodarka turystyczna

Studia I stopnia (licencjackie)

PromotorProblematyka i przykładowe tematy prac
dr hab. Jolanta Zrałek, prof. UE

Problematyka: Zrównoważone style życia konsumentów oraz ich uwarunkowania, dekonsumpcyjne zachowania konsumentów, prosty styl życia (voluntary simplicity/minimalizm), zrównoważona konsumpcja, konsumpcja wspólna w gospodarce kołowej, ochrona praw konsumenta, komunikacja marketingowa a zachowania konsumentów, wykorzystanie wiedzy o zrównoważonych zachowaniach konsumentów w działalności marketingowej firm i organizacji non-profit, CSR/ESG, zrównoważony marketing. 


Wybrane tytuły prac:

  • Postawy konsumentów wobec zrównoważonej turystyki.
  • Minimalizm w zachowaniach konsumentów usług turystycznych.
  • Przejawy dekonsumpcji/minimalizmu w zachowaniach konsumentów z pokolenia Z na rynku turystycznym.
  • Ekologiczne oznakowania produktów turystycznych a proces decyzyjny konsumenta.
  • Czynniki kształtujące zrównoważone zachowania konsumentów na rynku turystycznym.
  • Portale społecznościowe jako narzędzie komunikacji zrównoważonych konsumentów na rynku turystyki.
  • Zmiany klimatyczne i ich konsekwencje dla konsumentów usług turystycznych.
  • Storytelling w działalności promocyjnej firm turystycznych i jego wpływ na postawy konsumentów wobec marki.
  • Znajomość praw konsumenckich i stopień ich wykorzystania przez konsumentów usług turystycznych.
 
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3
logotyp acca
logotyp ela