Przejdź do menu Przejdź do treści

UCZCIWE I ODPOWIEDZIALNE WYKORZYSTANIE SZTUCZNEJ INTELIGENCJI W RELACJACH Z KONSUMENTAMI

W ramach tegorocznych obchodów Światowego Dnia Praw Konsumenta zapraszamy na panel dyskusyjny zatytułowany "Uczciwe i odpowiedzialne wykorzystanie sztucznej inteligencji w relacjach z konsumentami".

Rok 2023 przyniósł przełom, jeśli chodzi o rozwój nowych technologii, a jednym z najważniejszych przejawów tego przełomu jest powszechne wykorzystanie sztucznej inteligencji zarówno w działaniach biznesowych, jak i w codziennych aktywnościach prywatnych osób. Przewiduje się, że dalszy dynamiczny rozwój generatywnej sztucznej inteligencji będzie miał coraz większy wpływ na ludzkie życia, w tym sposób i warunki, w jakich ludzie pracują, komunikują się, a także nabywają dobra i usługi. Z jednej strony sztuczna inteligencja przynosi konsumentom korzyści w postaci wygodnych, szybkich i wysoce spersonalizowanych ścieżek zakupowych. Z drugiej jest też źródłem istotnych zagrożeń w zakresie bezpieczeństwa i uczciwości cyfrowej. Szczególne obawy budzą dezinformacja, naruszenia prywatności i praktyki dyskryminacyjne, a także sposób, w jaki platformy oparte na sztucznej inteligencji mogą rozpowszechniać fałszywe informacje i utrwalać uprzedzenia. Tym właśnie korzyściom i zagrożeniom chcemy się przyjrzeć wraz z zaproszonymi ekspertami.

UWAGA, końcową cześć panelu rezerwujemy na pytania publiczności. Będzie można skierować swoje pytanie/pytania bezpośrednio do wybranego eksperta lub do wszystkich dyskutantów inicjując w ten sposób kolejną cześć debaty. Serdecznie zapraszamy do aktywnego zadawania pytań!

Tutaj dostępna jest LISTA NASZYCH EKSPERTÓW.

Dołącz do nas

Nasi partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3