Przejdź do menu Przejdź do treści

UCZCIWE I ODPOWIEDZIALNE WYKORZYSTANIE SZTUCZNEJ INTELIGENCJI W RELACJACH Z KONSUMENTAMI

W ramach tegorocznych obchodów Światowego Dnia Praw Konsumenta zapraszamy na panel dyskusyjny zatytułowany "Uczciwe i odpowiedzialne wykorzystanie sztucznej inteligencji w relacjach z konsumentami".

Rok 2023 przyniósł przełom, jeśli chodzi o rozwój nowych technologii, a jednym z najważniejszych przejawów tego przełomu jest powszechne wykorzystanie sztucznej inteligencji zarówno w działaniach biznesowych, jak i w codziennych aktywnościach prywatnych osób. Przewiduje się, że dalszy dynamiczny rozwój generatywnej sztucznej inteligencji będzie miał coraz większy wpływ na ludzkie życia, w tym sposób i warunki, w jakich ludzie pracują, komunikują się, a także nabywają dobra i usługi. Z jednej strony sztuczna inteligencja przynosi konsumentom korzyści w postaci wygodnych, szybkich i wysoce spersonalizowanych ścieżek zakupowych. Z drugiej jest też źródłem istotnych zagrożeń w zakresie bezpieczeństwa i uczciwości cyfrowej. Szczególne obawy budzą dezinformacja, naruszenia prywatności i praktyki dyskryminacyjne, a także sposób, w jaki platformy oparte na sztucznej inteligencji mogą rozpowszechniać fałszywe informacje i utrwalać uprzedzenia. Tym właśnie korzyściom i zagrożeniom chcemy się przyjrzeć wraz z zaproszonymi ekspertami.

UWAGA, końcową cześć panelu rezerwujemy na pytania publiczności. Będzie można skierować swoje pytanie/pytania bezpośrednio do wybranego eksperta lub do wszystkich dyskutantów inicjując w ten sposób kolejną cześć debaty. Serdecznie zapraszamy do aktywnego zadawania pytań!

Tutaj dostępna jest LISTA NASZYCH EKSPERTÓW.

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3
logotyp acca