Sprawiedliwe finanse online – wyzwania i perspektywy rozwoju

W ramach tegorocznych obchodów Światowego Dnia Praw Konsumenta zapraszamy na panel dyskusyjny zatytułowany " Sprawiedliwe finanse online – wyzwania i perspektywy rozwoju". Wraz z zaproszonymi ekspertami chcemy się przyjrzeć rozwiązaniom finansowym, które są oferowane konsumentom w Internecie, a także podzielić praktycznymi doświadczeniami dotyczącymi tego, a jakim zakresie i z jakimi efektami konsumenci z tych rozwiązań korzystają. Ważnym przedmiotem dyskusji będą też nowe rozwiązania finansowe oraz szanse i zagrożenia, z którymi wiąże się dla konsumentów ich rozpowszechnienie.

UWAGA, końcową cześć panelu rezerwujemy na pytania publiczności. Będzie można skierować swoje pytanie/pytania bezpośrednio do wybranego eksperta lub do wszystkich dyskutantów inicjując w ten sposób kolejną cześć debaty. Serdecznie zapraszamy do aktywnego zadawania pytań!

Nasi eksperci

 

 

 

Agnieszka Butor-Keler  - główny specjalista w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego, asystent w Katedrze Rachunkowości Menedżerskiej w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Absolwentka programów w zakresie FinTech i blockchain na Uniwersytecie w Hong Kongu. Autorka wielu publikacji naukowych i specjalistycznych z zakresu rynku finansowego, innowacji finansowych FinTech, rozwoju sztucznej inteligencji i narzędzi wspierających rozwój innowacji. Laureatka VII edycji Konkursu „Etyka w finansach”.

 

Karol Muż  - prawnik, Koordynator Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce, Ekspert w Biurze Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Od 2012 r. jego działalność zawodowa jest związana z tematyką ochrony konsumentów. Specjalizuje się w polubownym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

 

 

Jakub Stefański - dyrektor ds. zarządzania produktem w firmie Amazon. Jakub Stefański - dyrektor ds. zarządzania produktem w firmie Amazon. Manager zarządzający całościowym doświadczeniem klienta, odpowiedzialny za obszary wyszukiwania i odkrywania produktów, cen, opcji płatności, szybkości i terminowości dostaw a także zwrotów i obsługi klienta. Posiada długoletnie i międzynarodowe doświadczenie zawodowe w e-commerce w konsultingu i biznesie. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i studiów MBA na INSEAD w Singapurze i Paryżu.

Franciszek Olejnik  - specjalista ds. rozwoju w spółce ActiveNow. Doświadczenia zawodowe zdobywał na studenckich stażach i projektach w ING Banku Śląskim oraz The Boston Consulting Group. Doktorant na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, a także absolwent kierunku Quantitative Asset and Risk Management na tej uczelni. Absolwent wymiany studenckiej na National Taiwan University oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Pięknie dziękujemy wszystkim uczestnikom. Zdalna dyskusja też może być ciekawa i inspirująca! Mamy nadzieję, że za rok puste krzesła wypełnią się uczestnikami "na żywo". Już teraz zapraszamy na drugą edycję konsumenckiego święta.