W dniach 7-19 grudnia 2024 r. pracownicy naszej katedry mieli
przyjemność wziąć udział w 8 Śląskim Festiwalu Nauki. W ramach
obszaru nauk humanistyczno-społecznych przygotowane zostało stanowisko
pokazowe „Marketingowy zawrót głowy: gra o uwagę w zatłoczonym świecie”. Odwiedzający mogli sprawdzić i
poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu, m.in. poprzez udział w teście smaku coca cola & pepsi ale również, w quizie, rozwiązaniu tematycznych krzyżówek czy poprzez zagranie w „Marketingowe koło fortuny”. Dla najmłodszych gości czekały
kolorowanki. Stoisko cieszyło się popularnością różnych grup wiekowych
a odwiedzające je osoby za udział w przygotowanych aktywnościach mogły
otrzymać uczelniane gadżety i książki.
W tym wydarzeniu wzięli udział wszyscy pracownicy Katedry Marketingu oraz studenci z Koła Naukowego " Marketing i Handel".
Ponadto w dniu 7.12.2024 dr hab. Marcin Komor, prof. UE przedstawił
wykład popularnonaukowy pt. „Zakupy online czy offline ? Czyli o motywach, preferencjach i technologiach zakupowych Polaków i Niemców”, w którym przedstawił wyniki badań
prowadzonych w ramach grantu NCN. Wystąpienie to spotkało się z dużym
zainteresowaniem publiczności 8 Śląskiego Festiwalu Nauki.
Dołącz do nas