Czasopismo wydawnictwa Taylor&Francis pt. "The Service Industries Journal" należy do ścisłej czołówki czasopism z zakresu badań usług oraz zarządzania przedsiębiorstwami usługowymi i jest indeksowany w bazach Web of Science Core Collection i Scopus: (Impact Faktor 2019 = 2.381, CiteScore 2019 = 3,3, współczynnik akceptacji artykułów w czasopiśmie wynosi 5%).
Artykuł pt. "Effective Coping Strategies for Stressed Frontline Employees in Service Occupations: Outcomes and Drivers" jest jednym z efektów kilkuletnich prac tego zespołu nad problematyką relacji przełożony-pracownik-klient w sektorze usług. Badania empiryczne w ramach tego projektu służące weryfikacji postawionych hipotez zrealizowane zostały w przedsiębiorstwach usługowych w sektorze bankowym w Polsce, Francji i Niemczech.
Streszczenie oraz pełny tekst artykułu dostępne są na stronie: https://www.tandfonline.com/
Serdecznie gratulujemy!