dr. hab. Marcin Komor, prof. UE | Problematyka: strategie marketingowe, umiędzynarodowienie przedsiębiorstw, zachowania konsumentów, strategie handlu detalicznego. Wybrane tytuły prac: - Działalność marketingowa przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych (na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa)
- Strategie wielokanałowe dystrybucji w handlu detalicznym (na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa)
- Zachowania konsumentów na rynku
- Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw (na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa)
- Wykorzystanie narzędzi marketingowych (produkt, cena, dystrybucja, promocja) w działalności przedsiębiorstw (na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa)
|
dr hab. Beata Nowotarska-Romaniak, prof. UE | Problematyka: adaptacja marketingu dla różnych dziedzin gospodarki, zarządzanie strategiczne, zachowania konsumentów na rynku. Wybrane tytuły prac: - Wykorzystywanie elementów marketingu-mix na przykładzie firmy X
- Działania marketingowe na rynku usług finansowych
- Wykorzystywanie mediów społecznościowych w działalności firmy
- Zachowania konsumentów na rynku usług finansowych
- Czynniki wpływające na decyzje konsumentów na rynku
|
dr. hab. Beata Reformat, prof. UE | Problematyka: innowacje marketingowe w handlu i usługach, zarządzanie wybranymi obszarami marketingu (produktem, ceną , dystrybucją, promocją/komunikacją marketingową), działalność podmiotów handlowych, kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa Wybrane tytuły prac: - Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych np. wybranych marek, firm, rynków itp.
- Visual merchandising jako koncepcja działań marketingowych sieci sklepów X,Y,Z;
- Kreowanie świadomości klienta za pomocą marketingu sensorycznego
- Wpływ programów lojalnościowych na kształtowanie zachowań lojalnościowych klientów w handlu detalicznym
- Badanie odbioru promocji na rynku usług fitness w Polsce
Kierunek: Gospodarka Turystyczna Problematyka: rodzaje usług turystycznych, funkcjonowanie różnych typów przedsiębiorstw turystycznych ( w tym hotelarskich, gastronomicznych, itp.), innowacje produktowe i podmiotowe w branży turystycznej, nowe trendy i zjawiska w turystyce, różne rodzaje i formy turystyki Wybrane tytuły prac: - Badanie atrakcyjności regionu turystycznego np. wybranej destynacji turystycznej
- Rola transportu kolejowego w turystyce
- Enoturystyka jako nowa forma turystyki poznawczej
- Rozwój szlaków kulinarnych w Polsce
- Rozwój innowacyjnych obiektów hotelarskich - aspekt globalny
|
dr. Mirosław Pacut | Problematyka: komunikacja marketingowa, marketing, strategie marketingowe, zachowania konsumentów na rynku, e-marketing. Wybrane tytuły prac: - Kreowanie wizerunku na przykładzie wybranej marki/przedsiębiorstwa
- Preferencje nabywców na wybranym rynku
- Wpływ reklamy internetowej na decyzje zakupowe nabywców na wybranym rynku
- Strategia marketingowa na przykładzie wybranego podmiotu
- Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej wybranego przedsiębiorstwa
|