Seminaria dyplomowe / magisterskie

Zarządzanie

PromotorProblematyka i przykładowe tematy prac

 

dr. hab. Marcin Komor, prof. UE

Problematyka: strategie marketingowe, umiędzynarodowienie przedsiębiorstw, zachowania konsumentów, strategie handlu detalicznego.

 

Wybrane tytuły prac:

  • Działalność marketingowa przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych (na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa)
  • Strategie wielokanałowe dystrybucji w handlu detalicznym (na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa)
  • Zachowania konsumentów na rynku
  • Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw (na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa)
  • Wykorzystanie narzędzi marketingowych (produkt, cena, dystrybucja, promocja) w działalności przedsiębiorstw (na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa)
 
 

dr hab. Beata Nowotarska-Romaniak, prof. UE

Problematyka: adaptacja marketingu dla różnych dziedzin gospodarki, zarządzanie strategiczne, zachowania konsumentów na rynku.

 

Wybrane tytuły prac:

  • Wykorzystywanie elementów marketingu-mix na przykładzie firmy X
  • Działania marketingowe na rynku usług finansowych
  • Wykorzystywanie mediów  społecznościowych w działalności firmy
  • Zachowania konsumentów na rynku usług finansowych
  • Czynniki wpływające na decyzje konsumentów na rynku

 

 

dr. hab. Beata Reformat, prof. UE

Problematyka: innowacje marketingowe w handlu i usługach, zarządzanie wybranymi obszarami marketingu (produktem, ceną , dystrybucją, promocją/komunikacją marketingową), działalność podmiotów handlowych, kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa

 

Wybrane tytuły prac:

  • Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych np. wybranych marek, firm, rynków itp.
  • Visual merchandising jako koncepcja działań marketingowych sieci sklepów X,Y,Z;
  • Kreowanie świadomości klienta za pomocą marketingu sensorycznego
  • Wpływ programów lojalnościowych na kształtowanie zachowań lojalnościowych klientów w handlu detalicznym
  • Badanie odbioru promocji na rynku usług fitness w Polsce

Kierunek: Gospodarka Turystyczna

 

Problematyka: rodzaje usług turystycznych, funkcjonowanie różnych typów przedsiębiorstw turystycznych ( w tym hotelarskich, gastronomicznych, itp.), innowacje produktowe i podmiotowe w branży turystycznej, nowe trendy i zjawiska w turystyce, różne rodzaje i formy turystyki 

 

Wybrane tytuły prac: 

  • Badanie atrakcyjności regionu turystycznego np. wybranej destynacji turystycznej 
  • Rola transportu kolejowego w turystyce 
  • Enoturystyka jako nowa forma turystyki poznawczej 
  • Rozwój szlaków kulinarnych w Polsce 
  • Rozwój innowacyjnych obiektów hotelarskich - aspekt globalny 

 

dr. Mirosław Pacut

Problematyka: komunikacja marketingowa, marketing, strategie marketingowe, zachowania konsumentów na rynku, e-marketing.

 

Wybrane tytuły prac:

  • Kreowanie wizerunku na przykładzie wybranej marki/przedsiębiorstwa
  • Preferencje nabywców na wybranym rynku
  • Wpływ reklamy internetowej na decyzje zakupowe nabywców na wybranym rynku
  • Strategia marketingowa na przykładzie wybranego podmiotu 
  • Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej wybranego przedsiębiorstwa