Informacje o Katedrze
Katedra Zarządzania Marketingowego i Turystyki została powołana od 1 listopada 2016 roku Zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Powstała z połączenia Katedry Polityki Rynkowej i Zarządzania Marketingowego oraz Katedry Turystyki.
Kierownikiem Katedry jest prof. UE dr hab. Katarzyna Bilińska.
Rys historyczny
Rok | Wydarzenie | Szczegóły |
1992 | Powstanie Katedry Polityki Rynkowej i Zarządzania Marketingowego
|
|
2009 | Wyodrębnienie w Katedrze dwóch zakładów, tj. Zakładu Turystyki oraz Zakładu Marketingu Międzynarodowego | W roku akad. 2010/2011:
|
2016 | Powołanie Katedry Zarządzania Marketingowego i Turystyki | Katedra partycypuje w kształtowaniu, w ramach procesu dydaktycznego, odpowiedniej sylwetki absolwenta kierunków i specjalności, a więc przyszłych:
|
Celem kształcenia studentów w Katedrze Zarządzania Marketingowego i Turystyki jest wyposażenie absolwenta w najnowszą wiedzę oraz wykształcenie i rozwijanie jego umiejętności z zakresu:
- zarządzania marketingowego różnego rodzaju organizacjami, w tym przedsiębiorstwami produkcyjnymi oraz handlowymi i firmami usługowymi, zarówno na rynku krajowym, jak i w wymiarze międzynarodowym,
- teorii i praktyki funkcjonowania gospodarki turystycznej oraz zarządzania jej podmiotami (m.in. hotelami i innymi obiektami noclegowymi, biurami podróży, obiektami gastronomicznymi, instytucjami kultury itp.).
Dołącz do nas