Przejdź do menu Przejdź do treści

Dr Paulina Żmijowska

Publikacje z lat 2010-2024: 

  • Żmijowska, P. (2024), Areas of use of artificial intelligence in enterprise strategy. Selected issues. [In:]  Scientific papers of Silesian University of Technology Organization SERIES NO. 204.
  • Żmijowska, P. (2023), Nowe media w międzykulturowej komunikacji społecznej na pograniczu polsko-czeskim. Wyd: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ss. 127.
  • Żmijowska, P. (2023),  City branding strategy on the example of Bielsko-Biała. Selected aspects management of the public sector determining the directions of development (young generations). [In:]  Scientific papers of Silesian University of Technology Organization SERIES NO. 177.
  • Żmijowska, P. (2023), Komunikacja marek w czasach niepewności. Wpływ pandemii na zmiany zachowań zakupowych w sieci i trendy rynku e-commerce. Wybrane aspekty. [In:] Media i Społeczeństwo 2023; 18(1).
  • Żmijowska, P. (2023), The e-commerce market in conditions of uncertainty - development perspectives. Case study. [In:] Scientific papers of Silesian University of Technology Organization SERIES NO. 170.
  • Żmijowska, P. (2021), Przestrzeń społeczna w mediach. Kreowanie wizerunku bycia fit na przykładzie przeprowadzonego badania dotyczącego stylu życia polskich internautów. [In:] red. Bernacki, M., Piątek, K., Bałdys, P. Media i Społeczeństwo. Bielsko-Biała: Wydawnictwo Naukowe ATH, nr 14.
  • Żmijowska, P. (2021), Okiem współorganizatora – nowoczesne inicjatywy kulturalne na przykładzie TEDxBielskoBiała oraz Inicjatywa 2.15.[In:] red. Bernacki, M., Matuszek, A. Czytanie miasta 2 Bielsko-Biała jako kulturowy palimpsest. Bielsko-Biała.
  • Żmijowska, P. (2020), Poszukiwania Miłosza w nowych mediach – perspektywa pogranicza. [In:] red. Bernacki, M. Peryferie Miłosza. Nieznane konteksty, głosy, nowe rozpoznania. Bielsko-Biała: Wydawnictwo Naukowe ATH.
  • Żmijowska, P. (2018), Internet marketing as a tool to build image of being fit. Brand management. [In:] Quaere vol. VIII. Hradec Králové, Republika Czeska.
  • Żmijowska, P. (2018), Playing with Information. Digital Society and Communication.[In:] red. Bernacki, M., Piątek, K., Bałdys, P. Media i Społeczeństwo. Bielsko-Biała: Wydawnictwo Naukowe ATH, nr 8.
  • Żmijowska, P. (2018), Komunikacja w dobie nowych technologii. Społeczeństwo social media na wybranym przykładzie.[In:] Гуманітарний корпус. Випуск 1. Kijów, Ukraina.
  • Żmijowska, P. (2017), Uczelnia w obliczu medialnych wyzwań. [In:] red. Mizerová, S., Plesník, L. Slavica Iuvenum XVIII Mezinárodní setkání mladých slavistů. Ostrava: University of Ostrava.
  • Żmijowska, P. (2017), Communicating emotions. The message of the „moment” in social media and the recipient. [In:] red. Bernacki, M., Piątek, K., Bałdys, P. Media i Społeczeństwo. Bielsko-Biała: Wydawnictwo Naukowe ATH, nr 7.
  • Żmijowska, P. (2016), Social media jako przestrzeń wspierająca ratowanie dziedzictwa kulturowego – na przykładzie ośrodka harcerskiego w Górkach Wielkich. [In:] red. Bernacki, M., Pysz, R. Czytanie miasta Bielsko-Biała jako kulturowy palimpsest. Bielsko-Biała.
  • Żmijowska, P. (2015), Walczące komunikaty (?). [In:] Świat i Słowo. Bielsko-Biała: Wydawnictwo Naukowe ATH, nr 1(24).

  • Żmijowska, P. (2014), (A)symetrycznie doskonali opublikowany. [In:] Świat i Słowo. Bielsko-Biała: Wydawnictwo Naukowe ATH, nr 2.

 

scholar.google.pl/citations

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3
logotyp acca
logotyp ela