Zadania
Do zadań Sekretariatu należy obsługa organizacyjna i sekretarska Kanclerza i jego Zastępcy, w szczególności:
- prowadzenie terminarza spotkań Kanclerza i jego Zastępcy;
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych;
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- przedkładanie dokumentów do podpisu;
- przedkładanie Kanclerzowi i jego Zastępcy spraw wymagających ich decyzji;
- informowanie pracowników i jednostek organizacyjnych o sposobie załatwienia sprawy;
- przygotowywanie analiz, raportów oraz projektów pism i dokumentów zleconych przez Kanclerza i jego Zastępcę;
- przygotowywanie wniosków dotyczących podróży służbowych Kanclerza i jego Zastępcy;
- prowadzenie ewidencji i registratury akt sekretariatu;
- zapewnianie technicznej obsługi posiedzeń, zebrań i spotkań organizowanych przez Kanclerza i jego Zastępcę.
Dołącz do nas