Przejdź do menu Przejdź do treści

Strategie podatkowe przedsiębiorstw

W rozdziale pierwszym podjęto zagadnienia związane z istotą, zasadami i celem działania przedsiębiorstwa. Rozdział drugi obejmuje tematy związane z identyfikacją strategii podatkowej przedsiębiorstwa. Na tle ogólnych rozważań dotyczących strategii finansowej oraz zasad jej realizacji przedstawiono istotę i uwarunkowania realizacji strategii podatkowej. Rozważania w rozdziale trzecim dotyczą w pierwszej części identyfikacji potencjału konstruowania strategii podatkowej w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych. Problemy identyfikacji potencjału konstruowania strategii podatkowej w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych przedstawia rozdział czwarty. W takiej samej konwencji zaprezentowano rozdział piąty, dotyczący rozwiązań w zakresie opodatkowania obrotu przedsiębiorstwa. Rozdział szósty został poświęcony podatkom lokalnym. Rozważania na temat strategii podatkowych kończy rozdział siódmy, w którym przedstawiono szczególny pobór fiskalny, jakim są obciążenia na rzecz funduszy ubezpieczeń społecznych.

Redakcja naukowaBożena Ciupek, Teresa Famulska
ISBN978-83-7875-165-6
Rok wydania2013
Liczba stron238
Format B5
Wersja elektroniczna
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3