Przejdź do menu Przejdź do treści

Controlling procesów narzędziem poprawy wyników organizacji

Praca składa się z czterech rozdziałów, z czego dwa pierwsze stanowią przegląd oraz analizę krajowej i zagranicznej literatury, w dwóch kolejnych opisano przeprowadzone badania empiryczne, które dopełniają wcześniejsze rozważania teoretyczne. W pierwszym rozdziale prześledzono i zaprezentowano kolejne etapy rozwoju zainteresowania procesami przez organizacje. W drugim rozdziale uwagę skoncentrowano wokół koncepcji łańcucha tworzenia wartości, budowy systemu controllingu procesów oraz pomiaru wyników w organizacjach. Jakościowe badania empiryczne są treścią rozdziału trzeciego, w którym zastosowano metodę studium przypadków (case study), wzbogaconą badaniami ilościowymi, będącymi istotą czwartego rozdziału.

AutorEwa Czyż-Gwiazda
ISBN978-83-7875-166-3
Rok wydania2013
Liczba stron215
Format B5
Wersja elektroniczna
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3