Przejdź do menu Przejdź do treści

Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem

W rozdziale pierwszym przedstawiono podstawy teoretyczne dotyczące komunikacji marketingowej. W rozdziale drugim zaprezentowano otoczenie, jego rodzaje i wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw. W rozdziale trzecim scharakteryzowano rolę komunikacji marketin¬gowej w marketingu przedsiębiorstwa handlu detalicznego. W rozdziale czwartym opisano kierunki rozwoju marketingu na początku XXI wieku, a następnie ustalono te procesy, które odgrywają klu¬czowe znaczenie z perspektywy komunikacji marketingowej przez przedsię-biorstwa handlu detalicznego. W dalszej kolejności przedstawiono oraz wyjaś¬niono istotę i zasady komunikacji marketingowej w tych procesach. W piątym rozdziale omówiono z kolei podstawy metodyczne i wyniki prowadzonych badań własnych. Zapreznetowano w nim także teoretyczny model komunikacji marketingowej detalicznych przedsię¬biorstw handlowych.

AutorMarek Drzazga
ISBN978-83-7875-014-7
Rok wydania2012
Liczba stron273
Format B5
Wersja elektroniczna
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3