Przejdź do menu Przejdź do treści

Twórcza strategia organizacji

W pierwszym rozdziale podjęto próbę uporządkowania definicji koncepcji i modeli twórczości organizacyjnej. W drugim rozdziale rozwinięto koncepcję twórczej strategii i opisano jej teoretyczne wymiary. Rozważania w tym rozdziale skupiły się wokół teoretycznego modelu powiązań: twórczość-wymiary twórczej strategii-efektywność. Trzeci rozdział zawiera empiryczną analizę wymiarów twórczej strategii. Zidentyfikowane w wyniku analizy literatury przedmiotu relacje teoretyczne pomiędzy zmiennymi stały się podstawą do zbudowania modelu badawczego oraz wyprowadzenia hipotez badawczych. Przeprowadzone badania weryfikują w szczególności: wymiary twórczej strategii, sprzeczności w wymiarach twórczej strategii, relacje między wymiarami twórczej strategii a efektywnością, relacje między sprzecznościami twórczej strategii a efektywnością.

AutorWojciech Dyduch
ISBN978-83-7875-121-2
Rok wydania2013
Liczba stron224
Format B5
Wersja elektroniczna
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3