Twórcza strategia organizacji
W pierwszym rozdziale podjęto próbę uporządkowania definicji koncepcji i modeli twórczości organizacyjnej. W drugim rozdziale rozwinięto koncepcję twórczej strategii i opisano jej teoretyczne wymiary. Rozważania w tym rozdziale skupiły się wokół teoretycznego modelu powiązań: twórczość-wymiary twórczej strategii-efektywność. Trzeci rozdział zawiera empiryczną analizę wymiarów twórczej strategii. Zidentyfikowane w wyniku analizy literatury przedmiotu relacje teoretyczne pomiędzy zmiennymi stały się podstawą do zbudowania modelu badawczego oraz wyprowadzenia hipotez badawczych. Przeprowadzone badania weryfikują w szczególności: wymiary twórczej strategii, sprzeczności w wymiarach twórczej strategii, relacje między wymiarami twórczej strategii a efektywnością, relacje między sprzecznościami twórczej strategii a efektywnością.
Autor | Wojciech Dyduch |
ISBN | 978-83-7875-121-2 |
Rok wydania | 2013 |
Liczba stron | 224 |
Format | B5 |
Wersja elektroniczna |
Dołącz do nas