Przejdź do menu Przejdź do treści

Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacja, uwarunkowania i efekty

Celem niniejszego opracowania jest wskazanie na potrzebę wykorzystywania instrumentów zarządzania strategicznego, które mogą być zastosowane w odpowiedzi na ujawnioną potrzebę zmiany wzorców organizacyjnych w organizacjach świadczących usługi społeczne w zakresie pomocy społecznej i rynku pracy. Szczególnego znaczenia w naszej ocenie nabiera umiejętność wykorzystania w praktyce przez pracowników zatrudnionych w tych podmiotach metod typowych dla praktyki zarządzania strategicznego w organizacjach rynkowych, a odnoszących się do identyfikowania kultury organizacyjnej i jej wpływu na funkcjonowanie organizacji. Obecna rzeczywistość, wyrażająca się urynkowieniem wielu usług typowych dla sektora publicznego, oznacza nowy sposób działania dla zarządzających tymi organizacjami, które świadczą usługi użyteczności publicznej, w tym społeczne, stąd też konieczność badania organizacji dostarczających usługi obywatelom.

Redakcja naukowaAldona Frączkiewicz-Wronka, Izabela Marzec
ISBN978-83-7875-276-9
Rok wydania2015
Liczba stron216
Format B5
Wersja elektroniczna
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3