Przejdź do menu Przejdź do treści

Jakościowe badania marketingowe w Internecie

W pierwszym rozdziale przedstawiono specyfikę badań jakościowych w Internecie. Drugi rozdział został poświęcony problemowi jakości gromadzonych informacji o charakterze jakościowym.  W trzecim rozdziale przybliżono wybrane techniki jakościowych badań marketingowych, wskazując na możliwości i ograniczenia ich realizacji w Internecie. W czwartym rozdziale zaprezentowano technologie internetowe wykorzystywane w realizacji badań jakościowych. Opisano programy komputerowe stosowane do gromadzenia, analizy, interpretacji i archiwizacji danych jakościowych. W piątym rozdziale omówiono etyczne i prawne aspekty badań jakościowych w Internecie, wskazując możliwości i ograniczenia wynikające z kontaktów z osobami uczestniczącymi w badaniach online i ingerencji w ich prywatność na tle ustawy o ochronie danych osobowych. Podkreślono także konieczność uwzględnienia specyfiki Internetu przy stosowaniu obowiązujących standardów etycznych. Przedstawiono różne problemy etyczne, które może napotkać badacz jakościowy prowadzący badanie w Internecie.

Redakcja naukowaMagdalena Jaciow, Grzegorz Maciejewski
ISBN978‑83‑7875‑157‑1
Rok wydania2013
Liczba stron154
Format B5
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3