Jakościowe badania marketingowe w Internecie
W pierwszym rozdziale przedstawiono specyfikę badań jakościowych w Internecie. Drugi rozdział został poświęcony problemowi jakości gromadzonych informacji o charakterze jakościowym. W trzecim rozdziale przybliżono wybrane techniki jakościowych badań marketingowych, wskazując na możliwości i ograniczenia ich realizacji w Internecie. W czwartym rozdziale zaprezentowano technologie internetowe wykorzystywane w realizacji badań jakościowych. Opisano programy komputerowe stosowane do gromadzenia, analizy, interpretacji i archiwizacji danych jakościowych. W piątym rozdziale omówiono etyczne i prawne aspekty badań jakościowych w Internecie, wskazując możliwości i ograniczenia wynikające z kontaktów z osobami uczestniczącymi w badaniach online i ingerencji w ich prywatność na tle ustawy o ochronie danych osobowych. Podkreślono także konieczność uwzględnienia specyfiki Internetu przy stosowaniu obowiązujących standardów etycznych. Przedstawiono różne problemy etyczne, które może napotkać badacz jakościowy prowadzący badanie w Internecie.
Redakcja naukowa | Magdalena Jaciow, Grzegorz Maciejewski |
ISBN | 978‑83‑7875‑157‑1 |
Rok wydania | 2013 |
Liczba stron | 154 |
Format | B5 |
Dołącz do nas