Przejdź do menu Przejdź do treści

Marketing polityczny w środowisku wirtualnym

W książce podjęto próbę zweryfikowania prawdziwości hipotezy, że podstawy funkcjonowania rynku politycznego oraz procesy na nim zachodzące są niezwykle podobne do tych, które istnieją na rynku biznesowym, w związku z tym charakter walki konkurencyjnej pomiędzy podmiotami politycznymi na rynku politycznym jest analogiczny do tego na rynku biznesowym. Przyjęto także hipotezę uzupełniającą, będącą przypuszczeniem, że oddziaływanie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ang. Information and Comniunication Technology, ICT) na procesy polityczne i relacje polityk - wyborca może pozytywnie wpływać na mechanizmy budowania lojalności, a tym samym kształtować nową strukturę rynku politycznego i nową formę ustroju politycznego. W celu zweryfikowania przyjętych hipotez przeprowadzono analizę dostępnych źródeł o charakterze wtórnym oraz badania bezpośrednie, których przedmiotem były procesy polityczne oraz czynniki wpływające na zachowania uczestników gry rynkowej. Zgromadzony materiał multidyscyplinamy z zakresu ekonomii, zarządzania strategicznego, marketingu, politologii, socjologii i informatyki społecznej pozwolił na usystematyzowanie wiedzy o rynku politycznym.

AutorMichał Jaśniok
ISBN978-83-7246-613-6
Rok wydania2010
Liczba stron152
Format B5
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3