Marketing polityczny w środowisku wirtualnym
W książce podjęto próbę zweryfikowania prawdziwości hipotezy, że podstawy funkcjonowania rynku politycznego oraz procesy na nim zachodzące są niezwykle podobne do tych, które istnieją na rynku biznesowym, w związku z tym charakter walki konkurencyjnej pomiędzy podmiotami politycznymi na rynku politycznym jest analogiczny do tego na rynku biznesowym. Przyjęto także hipotezę uzupełniającą, będącą przypuszczeniem, że oddziaływanie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ang. Information and Comniunication Technology, ICT) na procesy polityczne i relacje polityk - wyborca może pozytywnie wpływać na mechanizmy budowania lojalności, a tym samym kształtować nową strukturę rynku politycznego i nową formę ustroju politycznego. W celu zweryfikowania przyjętych hipotez przeprowadzono analizę dostępnych źródeł o charakterze wtórnym oraz badania bezpośrednie, których przedmiotem były procesy polityczne oraz czynniki wpływające na zachowania uczestników gry rynkowej. Zgromadzony materiał multidyscyplinamy z zakresu ekonomii, zarządzania strategicznego, marketingu, politologii, socjologii i informatyki społecznej pozwolił na usystematyzowanie wiedzy o rynku politycznym.
Autor | Michał Jaśniok |
ISBN | 978-83-7246-613-6 |
Rok wydania | 2010 |
Liczba stron | 152 |
Format | B5 |
Dołącz do nas