Autor Barbara Kucharska
ISBN 978-83-7875-185-4
Liczba stron 276
Format 170 x 240 mm
Oprawa miękka
Rok wydania 2014
Cena 5 zł
Dostępna wersja elektroniczna
Zasadnicza część pracy składa się z sześciu rozdziałów. W pierwszym rozdziale zaprezentowano istotę innowacji i jej miejsce w teorii ekonomii. Rozdział drugi poświęcono zagadnieniom wartości dla klienta w handlu detalicznym. W rozdziale trzecim zaprezentowano problematykę badań nad innowacjami w tworzeniu wartości dla klienta w handlu detalicznym. Zawarto w nim propozycje zakresów badań oraz ich podstawy empiryczne. Rozdział czwarty zawiera wyniki badań bezpośrednich przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw handlowych dotyczących ich działalności innowacyjnej oraz postaw detalistów wobec innowacji w handlu detalicznym. W rozdziale piątym zaprezentowano wyniki badań prowadzonych wśród klientów przedsiębiorstw handlowych. Rozdział szósty dotyczy prognozowanych kierunków rozwoju innowacji w handlu detalicznym.