Przejdź do menu Przejdź do treści

Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta

W pierwszym rozdziale zaprezentowano istotę innowacji i jej miejsce w teorii ekonomii. Rozdział drugi poświęcono zagadnieniom wartości dla klienta w handlu detalicznym. W rozdziale trzecim scharakteryzowano problematykę badań nad innowacjami w tworzeniu wartości dla klienta w handlu detalicznym. Zawarto w nim propozycje zakresów badań oraz ich podstawy empiryczne. Rozdział czwarty zawiera wyniki badań bezpośrednich przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw handlowych dotyczących ich działalności innowacyjnej oraz postaw detalistów wobec innowacji w handlu detalicznym. W rozdziale piątym przedstawiono wyniki badań prowadzonych wśród klientów przedsiębiorstw handlowych. Rozdział szósty dotyczy prognozowanych kierunków rozwoju innowacji w handlu detalicznym.

AutorBarbara Kucharska
ISBN978-83-7875-185-4
Rok wydania2014
Liczba stron276
Format B5
Wersja elektroniczna
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3