Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta
W pierwszym rozdziale zaprezentowano istotę innowacji i jej miejsce w teorii ekonomii. Rozdział drugi poświęcono zagadnieniom wartości dla klienta w handlu detalicznym. W rozdziale trzecim scharakteryzowano problematykę badań nad innowacjami w tworzeniu wartości dla klienta w handlu detalicznym. Zawarto w nim propozycje zakresów badań oraz ich podstawy empiryczne. Rozdział czwarty zawiera wyniki badań bezpośrednich przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw handlowych dotyczących ich działalności innowacyjnej oraz postaw detalistów wobec innowacji w handlu detalicznym. W rozdziale piątym przedstawiono wyniki badań prowadzonych wśród klientów przedsiębiorstw handlowych. Rozdział szósty dotyczy prognozowanych kierunków rozwoju innowacji w handlu detalicznym.
Autor | Barbara Kucharska |
ISBN | 978-83-7875-185-4 |
Rok wydania | 2014 |
Liczba stron | 276 |
Format | B5 |
Wersja elektroniczna |
Dołącz do nas