Autor Grzegorz Maciejewski
ISBN 978-83-7246-606-8
Liczba stron 288
Format 170 x 240 mm
Oprawa miękka
Rok wydania 2010
W rozdziale pierwszym rozstrzygnięto problemy terminologiczne związane z decyzjami podejmowanymi przez konsumentów, podkreślono wagę i znaczenie decyzji nabywczych w wymianie rynkowej oraz omówiono ich rodzaje. W rozdziale tym opisano także proces decyzyjny konsumentów, którego długość i przebieg uzależnione są od rodzaju podejmowanej decyzji oraz stopnia zaangażowania konsumenta. Rozważania w rozdziale drugim koncentrują się wokół głównego przedmiotu podjętych badań – ryzyka konsumenta. W trzecim rozdziale skupiono się na metodycznych aspektach badania ryzyka konsumentów. Rozdział czwarty otwiera charakterystyka cech demograficzno-ekonomicznych polskiego konsumenta, tworząc tym samym szerokie tło do zamieszczonych dalej analiz wyników badań bezpośrednich. Ostatni rozdział zawiera rozważania na temat ryzyka konsumenta na wybranych rynkach.