Przejdź do menu Przejdź do treści

Ryzyko w decyzjach nabywczych konsumentów

W rozdziale pierwszym rozstrzygnięto problemy terminologiczne związane z decyzjami podejmowanymi przez konsumentów, podkreślono wagę i znaczenie decyzji nabywczych w wymianie rynkowej oraz omówiono ich rodzaje. W rozdziale tym opisano także proces decyzyjny konsumentów, którego długość i przebieg uzależnione są od rodzaju podejmowanej decyzji oraz stopnia zaangażowania konsumenta. Rozważania w rozdziale drugim koncentrują się wokół głównego przedmiotu podjętych badań – ryzyka konsumenta. W trzecim rozdziale skupiono się na metodycznych aspektach badania ryzyka konsumentów. Rozdział czwarty otwiera charakterystyka cech demograficzno-ekonomicznych polskiego konsumenta, tworząc tym samym szerokie tło do zamieszczonych dalej analiz wyników badań bezpośrednich. Ostatni rozdział zawiera rozważania na temat ryzyka konsumenta na wybranych rynkach.

AutorGrzegorz Maciejewski
ISBN978-83-7246-606-8
Rok wydania2010
Liczba stron288
Format B5
Wersja elektroniczna
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3