Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta
Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług profesjonalnych w teorii usług, a także zdefiniowaniu, klasyfikacji i charakterystyce kategorii usług profesjonalnych. W rozdziale drugim omówiono koncepcję sieci w naukach o zarządzaniu, zdefiniowano i podano klasyfikację sieci międzyorganizacyjnych. W rozdziale trzecim skoncentrowano się na zaprezentowaniu paradygmatów koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych, przedstawieniu marketingu jako koncepcji koncentrującej się na budowaniu relacji i na zarządzaniu wartością dla klienta. W rozdziale czwartym zaprezentowano cele, założenia i metody zastosowane w badaniach konsumentów indywidualnych i jednostek usług profesjonalnych.
Autor | Justyna Matysiewicz |
ISBN | 978-83-7875-212-7 |
Rok wydania | 2014 |
Liczba stron | 258 |
Format | B5 |
Wersja elektroniczna |
Dołącz do nas