Przejdź do menu Przejdź do treści

Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta

Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług profesjonalnych w teorii usług, a także zdefiniowaniu, klasyfikacji i charakterystyce kategorii usług profesjonalnych. W rozdziale drugim omówiono koncepcję sieci w naukach o zarządzaniu, zdefiniowano i podano klasyfikację sieci międzyorganizacyjnych. W rozdziale trzecim skoncentrowano się na zaprezentowaniu paradygmatów koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych, przedstawieniu marketingu jako koncepcji koncentrującej się na budowaniu relacji i na zarządzaniu wartością dla klienta. W rozdziale czwartym zaprezentowano cele, założenia i metody zastosowane w badaniach konsumentów indywidualnych i jednostek usług profesjonalnych.

AutorJustyna Matysiewicz
ISBN978-83-7875-212-7
Rok wydania2014
Liczba stron258
Format B5
Wersja elektroniczna
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3