Przejdź do menu Przejdź do treści

Modele zachowań konsumentów na rynku usług finansowych

W pierwszym rozdziale rozstrzygnięto problemy terminologiczne związane z zachowaniami konsumentów; przedstawiono ich specyfikę na rynku usług finansowych na tle szeroko pojętych zachowań finansowych. W rozdziale drugim omówiono istotę modeli zachowań konsumentów i ich klasyfikacją. W rozdziale trzecim został przedstawiony rynek usług finansowych, jako układ instytucjonalny, w którym przebiegają zachowania konsumentów. W rozdziale czwartym zaprezentowano podstawy metodyczne budowy modeli rynkowych zachowań konsumentów. Rozdziały piąty i szósty zawierają wyniki badań bezpośrednich.

AutorSławomir Smyczek
ISBN978-83-7246-964-9
Rok wydania2007
Liczba stron348
Format B5
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp hr
logotyp bauhaus4
logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp eaie
logotyp cima
logotyp acca
logotyp ela
logotyp SAP University Alliances
logotyp progres3