Przejdź do menu Przejdź do treści

Bogactwo społeczno-emocjonalne i twórczość organizacyjna w przedsiębiorstwie (monografia)

Krytyczna rola zasobów strategicznych w kształtowaniu strategicznej efektywności przedsiębiorstwa jest powszechnie znana. Niniejsze opracowanie koncentruje uwagę na tym, jak spożytkować bogactwo społeczno-emocjonalne jako zasób strategiczny oraz twórczość organizacyjną jako dynamiczną zdolność dla budowania względnie trwałej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Opisany mechanizm stanowi znaczny wkład do teorii zarządzania strategicznego, wskazując na nową ścieżkę formowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, która ma również istotne implikacje dla praktyki menedżerskiej. Koncepcja bogactwa społeczno-emocjonalnego, choć obecna w literaturze światowej, nie doczekała się dotychczas teoretycznego i empirycznego wsparcia na gruncie polskim. Jest to zatem pierwsza publikacja w języku polskim podejmująca tę problematykę.

 

Autor Katarzyna Bratnicka-Myśliwiec
ISBN 978-83-7875-580-7
Liczba stron 159
Format 170 x 240 mm
Oprawa Miękka
Rok wydania 2019
Wersja elektroniczna


 

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3