Przejdź do menu Przejdź do treści

Ekonomia doświadczeń jako wyzwanie dla zarządzania zasobami ludzkimi. Antecedencje employee experiences z perspektywy trzypoziomowej piramidy doświadczeń (monografia, e-book)

Książka przybliża teoretykom zagadnienia nowej perspektywy zarządzania zasobami ludzkimi, wpisującej się w społeczeństwo przeżyć, rynek doznań i gospodarkę doświadczeń. Pokazuje możliwości transferu pojęć z zakresu customer experience management na obszar employee experience management. Praktyków powinny ucieszyć liczne rysunki obrazujące to, jak wdrażać zarządzanie doświadczeniami pracowników, wykorzystując w tym celu priorytetyzację działań, wynikającą z trzypoziomowej piramidy doświadczeń.

 

Autorzy Anna Lipka, Stanisław Waszczak
ISBN 978-83-7875-917-1
Data i miejsce publikacji Katowice, 18.12.2024
Liczba stron 157
Format PDF
Wersja elektroniczna ŚLĄSKA BIBLIOTEKA CYFROWA
Otwarty dostęp na licencji CC BY 4.0
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp hr
logotyp bauhaus4
logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp eaie
logotyp cima
logotyp acca
logotyp ela
logotyp SAP University Alliances
logotyp progres3