Przejdź do menu Przejdź do treści

Sieci społecznościowe w gospodarce elektronicznej. Teoria i praktyka (podręcznik)

Sieci społecznościowe w gospodarce elektronicznej. Teoria i praktyka to pierwszy na rynku wydawniczym podręcznik poświęcony popularyzowaniu tematyki sieci społecznościowych i ich roli oraz znaczenia dla gospodarki elektronicznej, jak również wykorzystaniu analizy sieciowej w badaniach naukowych. Książka ma na celu wyjaśnienie kwestii definicyjnych dotyczących samej analizy sieciowej, prowadzenia badań naukowych w zakresie analizy sieciowej z wykorzystaniem komputera oraz w zakresie problematyki dotyczącej kształtowania i budowania sieci istotnych dla biznesu. Publikacja została przygotowana jako przewodnik dla studentów z zakresu analizy sieciowej w pracy naukowej. Może stanowić ponadto znakomite uzupełnienie wykładów akademickich oraz szkoleń dla wykładowców prezentujących analizy sieciowe jako metody dydaktyczne.

 

Autor Edyta Abramek
ISBN 978-83-7875-648-4
Liczba stron 198
Format 170 x 240 mm
Oprawa Miękka
Rok wydania 2021


 

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3