Obsługa klienta w przedsiębiorstwie handlu detalicznego
Głównym celem niniejszego podręcznika jest prezentacja kluczowych zagadnień związanych z obsługą klienta w przedsiębiorstwie handlu detalicznego. Książka może być wykorzystana w procesie dydaktycznym na specjalnościach związanych z dystrybucją i sprzedażą, obsługą klienta oraz funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych. Podręcznik składa się z pięciu rozdziałów. W pierwszym zaprezentowano istotę, funkcje i cele przedsiębiorstw handlowych. Rozdział drugi dotyczy oferty przedsiębiorstwa detalicznego. Rozdział trzeci został poświęcony elementom obsługi klienta w przedsiębiorstwie detalicznym. W rozdziale czwartym zaprezentowano elementy obsługi klienta w placówce handlowej. Rozdział piąty dotyczy zagadnień związanych z satysfakcją i lojalnością klientów.
Redakcja naukowa | Barbara Kucharska |
ISBN | 978-83-7246-495-8 |
Rok wydania | 2010 |
Liczba stron | 153 |
Format | B5 |
Dołącz do nas