Przejdź do menu Przejdź do treści

Obsługa klienta w przedsiębiorstwie handlu detalicznego

Głównym celem niniejszego podręcznika jest prezentacja kluczowych zagadnień związanych z obsługą klienta w przedsiębiorstwie handlu detalicznego. Książka może być wykorzystana w procesie dydaktycznym na specjalnościach związanych z dystrybucją i sprzedażą, obsługą klienta oraz funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych. Podręcznik składa się z pięciu rozdziałów. W pierwszym zaprezentowano istotę, funkcje i cele przedsiębiorstw handlowych. Rozdział drugi dotyczy oferty przedsiębiorstwa detalicznego. Rozdział trzeci został poświęcony elementom obsługi klienta w przedsiębiorstwie detalicznym. W rozdziale czwartym zaprezentowano elementy obsługi klienta w placówce handlowej. Rozdział piąty dotyczy zagadnień związanych z satysfakcją i lojalnością klientów.

Redakcja naukowaBarbara Kucharska
ISBN978-83-7246-495-8
Rok wydania2010
Liczba stron153
Format B5
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp hr
logotyp bauhaus4
logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp eaie
logotyp cima
logotyp acca
logotyp ela
logotyp SAP University Alliances
logotyp progres3