Obsługa klienta w przedsiębiorstwie handlu detalicznego

 

 

Głównym celem niniejszego podręcznika jest prezentacja kluczowych zagadnień związanych z obsługą klienta w przedsiębiorstwie handlu detalicznego. Książka może być wykorzystana w procesie dydaktycznym na specjalnościach związanych z dystrybucją i sprzedażą, obsługą klienta oraz funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych. Podręcznik składa się z pięciu rozdziałów. W pierwszym zaprezentowano istotę, funkcje i cele przedsiębiorstw handlowych. Rozdział drugi dotyczy oferty przedsiębiorstwa detalicznego. Rozdział trzeci został poświęcony elementom obsługi klienta w przedsiębiorstwie detalicznym. W rozdziale czwartym zaprezentowano elementy obsługi klienta w placówce handlowej. Rozdział piąty dotyczy zagadnień związanych z satysfakcją i lojalnością klientów.

 

 

Autor                     Barbara Kucharska (red.)

ISBN                      978-83-7246-495-8

Liczba stron          153

Format                  170 x 240 mm

Oprawa                 miękka

Rok wydania         2010

Cena                     1 zł


 

Powrót do listy