Zarządzanie jakością działań w organizacji. Modele i metody doskonalenia
Celem publikacji jest dokonanie przeglądu dorobku literatury w zakresie doskonalenia zarządzania organizacjami oraz zaprezentowanie możliwości ulepszania działań i procesów w organizacjach. Każda organizacja jest zbiorem przeplatających się wzajemnie procesów. Ich identyfikacja pozwala na lepsze zrozumienie tworzenia wartości, a ich usprawnienie i doskonalenie zwiększa efektywność funkcjonowania organizacji oraz stopień zadowolenia klientów zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji. Książka jest kierowana do studenta, doktoranta, doradcy biznesowego, pracowników organizacji skoncentrowanych na konkretnych i uporządkowanych według priorytetów zagadnieniach na rzecz wdrażania inicjatyw ulepszających i doskonalących procesy.
Autorzy | Krystyna Lisiecka, Ewa Czyż-Gwiazda |
ISBN | 978-83-7875-215-8 |
Rok wydania | 2014 |
Liczba stron | 232 |
Format | B5 |
Dołącz do nas