Przejdź do menu Przejdź do treści

Zarządzanie jakością działań w organizacji. Modele i metody doskonalenia

Celem publikacji jest dokonanie przeglądu dorobku literatury w zakresie doskonalenia zarządzania organizacjami oraz zaprezentowanie możliwości ulepszania działań i procesów w organizacjach. Każda organizacja jest zbiorem przeplatających się wzajemnie procesów. Ich identyfikacja pozwala na lepsze zrozumienie tworzenia wartości, a ich usprawnienie i doskonalenie zwiększa efektywność funkcjonowania organizacji oraz stopień zadowolenia klientów zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji. Książka jest kierowana do studenta, doktoranta, doradcy biznesowego, pracowników organizacji skoncentrowanych na konkretnych i uporządkowanych według priorytetów zagadnieniach na rzecz wdrażania inicjatyw ulepszających i doskonalących procesy.

 

AutorzyKrystyna Lisiecka, Ewa Czyż-Gwiazda
ISBN978-83-7875-215-8
Rok wydania2014
Liczba stron232
Format B5
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3
logotyp acca