Przejdź do menu Przejdź do treści

Menedżer jakości. Podejście procesowe

Niniejsze opracowanie traktuje o podejściu procesowym w organizacjach zarówno biznesowych, jak i publicznych. Podejście to jawi się jako jedno z bardziej znaczących w dorobku nauk o zarządzaniu. Wyznacza nowy paradygmat zarządzania, nowy sposób myślenia i interpretacji zjawisk, przełamawszy stary sposób myślenia, przestarzałe paradygmaty. Podejście procesowe cechuje wiele współczesnych koncepcji i metod zarządzaniami, uważa się bowiem, że ono stymuluje do angażowania oraz adaptowania różnych koncepcji, metod i narzędzi zarządzania procesami. Celem tego opracowania jest przybliżenie czytelnikowi podstaw orientacji procesowej w organizacjach biznesowych i publicznych. Przedmiotem zaś tego zbioru opracowań, przygotowanych zarówno przez środowisko pracowników naukowo-badawczych, jak też środowisko przedstawicieli praktyki gospodarczej, jest opis podejścia procesowego do systemów zarządzania jakością, a tym samym i do działalności całej organizacji.

Redakcja naukowaKrystyna Lisiecka
ISBN978-83-7875-069-7
Rok wydania2013 (Wyd. II rozszerzone)
Liczba stron317
Format B5
Dołącz do nas

Nasi partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3