Promocja w mediach własnych Uczelni
Dział Komunikacji wspiera działania komunikacyjne i informacyjne organizatorów konferencji m.in. poprzez zamieszczanie informacji o konferencji, wraz z materiałami audiowizualnymi (zdjęcia, filmy, dźwięki, itp.) w mediach własnych uczelni: serwis WWW (3 wersje językowe: polska, angielska i rosyjska), mediach społecznościowych, Newsletter (Elektroniczny Biuletyn Uczelniany), grafiki na ekranach w bud. A oraz CNTI. Treść ogłoszeń/relacji* itp. należy przesłać na adres info@ue.katowice.pl
Możliwe jest także zamieszczenie informacji o konferencji w kalendarzu wydarzeń na stronie głównej serwisu Uczelni. W tym celu należy wypełnić formularz zgłoszenia wydarzenia dostępny na stronie www.ue.katowice.pl/kalendarz
* w przypadku ogłoszeń w języku angielskim organizator przesyła informację w języku publikacji
Zasady publikowania informacji w kanałach Uczelni
Zasady ogólne
- Informacje zamieszczane w kanałach Uczelni powinny dotyczyć wydarzeń z życia Uniwersytetu, organizowanych lub współorganizowanych przez Uniwersytet, a także wiadomości dla społeczności akademickiej.
- Prawo zgłoszenia informacji przysługuje jednostkom organizacyjnym, pracownikom dydaktycznym, studentom, organizacjom studenckim i kołom naukowym Uniwersytetu.
- Treść oraz forma informacji nie mogą naruszać przepisów prawa, zasad współżycia społecznego oraz dobrych obyczajów.
- Za pomocą kanałów własnych nie można świadczyć usług reklamowych ani komercyjnych. Wyjątek stanowią podmioty, z którymi Uczelnia podpisała umowy o współpracy.
- Redaktor serwisu WWW Uczelni może wyrazić zgodę na publikowanie informacji o partnerach, sponsorach lub instytucjach niekomercyjnych poszczególnych przedsięwzięć wraz z odnośnikami do ich serwisów internetowych.
Zasady publikowania informacji w serwisie Uczelni PL i EN
- Wszelkie treści umieszczane w serwisie lub przesyłane do publikacji powinny być zgodne z Zasadami tworzenia tekstów na potrzeby stron WWW, dostępnymi na stronie www.ue.katowice.pl/pomoc.
- W przypadku zgłaszania aktualności należy kierować się wymaganiami dotyczącymi przesyłanych informacji do publikacji w serwisie. W przypadku niezastosowania się do wymagań może nastąpić odmowa umieszczenia w serwisie informacji o wydarzeniu. Aktualności należy wysyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:info@ue.katowice.pl.
- Jednostki zainteresowane zamieszczaniem informacji w języku angielskim są zobowiązane do przesłania przetłumaczonych treści za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@ue.katowice.pl.
- O publikacji informacji w serwisie decyduje redaktor serwisu.
- O umieszczeniu w serwisie elementów nietypowych, takich jak: bannery, skrypty, itp. decyduje redaktor serwisu. Za dostarczenie dodatkowych elementów graficznych odpowiada osoba zgłaszająca informację. Materiały graficzne wymagają zgody grafika
- Redaktor serwisu może odmówić umieszczenia w serwisie materiału informacyjnego ze względu na jego wady merytoryczne lub redakcyjne, a materiału graficznego ze względu na jego parametry techniczne, niezgodność z Systemem Identyfikacji Wizualnej Uczelni oraz brak posiadania praw do opublikowania materiału zgodnie z prawem autorskim. Informacja o odmowie zostanie przekazana autorowi za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Aby uzyskać akceptację materiału graficznego wykorzystujące elementy SIW Uczelni prosimy o kontakt z grafikiem: grafik@ue.katowice.pl. - Redaktor serwisu jest upoważniony do dokonywania modyfikacji zgłoszonej informacji zgodnie z przyjętymi zasadami redagowania treści w porozumieniu z jej autorem lub właścicielem merytorycznym.
- Informacje nadsyłane jako aktualności publikowane są w ciągu 24 godzin lub w najbliższym dniu roboczym od ich poprawnego zgłoszenia.
- Informacje publikowane w serwisie zostają zamieszczone wraz z określeniem ich autora (imię, nazwisko, funkcja/tytuł naukowy, jednostka organizacyjna).
- Wraz z wysłaniem zgłoszenia informacji jej autor bądź właściciel merytoryczny wyraża zgodę na publikację w serwisie jego danych osobowych (imię, nazwisko, funkcja/tytuł naukowy, jednostka organizacyjna).
- W przypadku wystąpienia istotnych zmian w treści informacji dopuszcza się możliwość utworzenia kolejnej informacji uwzględniającej zaistniałe zmiany.
- Okres publikacji informacji wynosi maksymalnie 7 dniprzed datą wydarzenia oraz maksymalnie 7 dni po wydarzeniu. O przedłużeniu okresu publikowania informacji decyduje redaktor serwisu.
- Redaktor serwisu nie dokonuje przeredagowania treści w zamieszczonych wcześniej aktualnościach, ale w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo do ingerencji w ich treść, w porozumieniu z autorem lub właścicielem merytorycznym.
- Informacje będące aktualnościami publikuje się chronologicznie, według daty przesłania informacji, z zastrzeżeniem ust. 11.
- W przypadku publikacji informacji o wyjątkowym znaczeniu dla Uniwersytetu, redaktor serwisu może podjąć decyzję o nadaniu jej wyższej rangi, poprzez umieszczenie jej w rotatorze newsów na stronie głównej lub w formie TOP w jednej z czterech kategorii newsów: Uczelnia, Studenci, Nauka i Biznes, Kandydaci.
Zasady publikowania galerii zdjęć
- Istnieje możliwość umieszczenia zdjęć w galerii zdjęć(liczba zdjęć nie powinna przekraczać 40, a długość dłuższego boku powinna być nie większa niż 800 pikseli).
- Materiały należy wysłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@ue.katowice.pl.
Zasady publikowania informacji na ekranach
- Skrócona treść informacji opublikowanych w serwisie Uczelni może być zamieszczona w formie grafiki wyświetlanej na monitorach w budynkach: A i CNTI.
- Materiały w rozdzielczości 1920x1080 należy wysłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@ue.katowice.pl.
Zasady publikowania informacji w Elektronicznym Biuletynie Uczelnianym
- Newsletter UE w Katowicach - Elektroniczny Biuletyn Uczelniany - wydawany jest w miesiącach od października do czerwca raz w tygodniu, w pozostałym okresie raz na dwa, trzy tygodnie w zależności od natężenia informacji. Odbiorcami wydawnictwa są dziennikarze oraz społeczność i sympatycy UE w Katowicach.
- Informacje publikowane są w pięciu kategoriach: "Nadchodzące wydarzenia", "Wydarzyło się", "Warto wiedzieć", "Osiągnięcia", "Informacje dla studentów".
- Raz w miesiącu publikuje się również Informacje z posiedzeń organów kolegialnych UE w Katowicach, a także "Nowości wydawnicze".
- Informacje publikowane na stronie uczelni w formie aktualności mogą być zamieszczone w Elektronicznym Biuletynie Uczelnianym.
- Materiały do opublikowania w EBU należy wysłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@ue.katowice.pl.
- Elektroniczny Biuletyn Uczelniany redaguje Dział Komunikacji.
Dodawanie wydarzenia do kalendarza
Aby dodać wydarzenie do kalendarza wydarzeń na stronie głównej Uczelni należy wypełnić formularz:
www.ue.katowice.pl/kalendarz/zglos-wydarzenie.html
Wydarzenia dodawane są do kalendarza nie później niż 48 godzin od momentu wysłania poprawnie wypełnionego zgłoszenia.
Dołącz do nas