Przejdź do menu Przejdź do treści

Spotkanie nt. 25-lat Public Relations w Polsce

6 czerwca 2016 r. odbyło się prestiżowe spotkanie pt. "25-lat Public Relations w Polsce - co się wydarzyło w trakcie tego ćwierćwiecza i jakie prognozy ma sztuka komunikacji na przyszłość?". Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach reprezentowała dr Maria Buszman-Witańska z Katedry Dziennikarstwa Ekonomicznego i Nowych Mediów na Wydziale Informatyki i Komunikacji.

Spotkanie przyjęło formę debaty, która podsumuje minione 25 lat branży Public Relations. W spotkaniu udział wzięli eksperci, ale też twórcy ostatnio wydanej publikacji "Pierwsze ćwierćwiecze – 25 lat Public Relations w Polsce", pod wydawnictwem Message House i Newsline.pl.

Prelegenci opowiedzieli o początkach PR, o prekursorach tej dziedziny w Polsce, o zmianach jakie zaszły w PR na przestrzeni 25 lat, ale też w oparciu o konkretne przykłady przedstawili swoje bogate doświadczenia korporacyjne, branżowe, agencyjne i prognozy na przyszłość.

Była to ciekawa podróż poprzez najciekawsze i najistotniejsze obszary branży Public Relations.

Uczestnicy spotkania mogli posłuchać ekspertów:

  • Adama Łaszyna (Jeden z twórców książki, prezes agencji AlertMedia),
  • Dariusza Tworzydło (Współtwórca książki, prezes Exacto oraz Newsline.pl),
  • Mariusza Sokołowskiego (były rzecznik prasowy Komendanta Głównego Policji, obecnie agencja PR – R4S),
  • Iwony Sarachman (Dyrektor na Europę Centralną - AmRest),
  • Sebastiana Bykowskiego (Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE),
  • Marii Buszman-Witańskiej (dr nauk humanistycznych, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach),
  • Konrada Ciesiołkiewicza (Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR – Orange Polska),
  • Kuby Antoszewskiego (PR manager, Millward Brown),
  • Jakuba Dmitrowskiego (Wiceprezes ZFPR, Prezes agencji PR Smart Media).

Zobacz także:

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3