12 kwietnia, w godz. 10.00-15.00 odbędzie się X Ogólnopolska Studencko-Doktorancka Konferencja Naukowa "Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej" w trybie hybrydowym. Wydarzenie w formie stacjonarnej odbędzie się w sali 2.19. w Centrum Nowoczesnych Technologii Informatycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz w formie online. Wszystkich zainteresowanych udziałem w konferencji serdecznie zaprasza Koło Naukowe Marketingu "Meritum".
Celem Konferencji jest wymiana poglądów, dyskusja oraz prezentacje wyników badań i osiągnięć naukowych studentów i doktorantów w zakresie wykorzystania nowych mediów i nowych technologii w komunikacji marketingowej.
W szczególności oczekujemy referatów dotyczących takich obszarów jak:
- wykorzystanie potencjału sztucznej inteligencji w komunikacji marketingowej,
- mobilny content marketing i mobilny e-commerce,
- social media marketing,
- digital marketing.
Ramowy program
- Otwarcie Konferencji
- Panel 1. Panel z udziałem praktyków gospodarczych – dyskusja moderowana
- Panel 2. Wystąpienia studentów i doktorantów
- Dyskusja
- Panel 3. Wystąpienia studentów i doktorantów
- Dyskusja •Zakończenie Konferencji.
Więcej informacji
Konferencja online odbędzie się na platformie Google Meet.
Wystąpienia z prezentacjami powinny trwać maksymalnie 15 minut. Chętni do udziału czynnego proszeni są o wypełnienie przesłanego formularza zgłoszeniowego i wysłanie go 31 marca 2024 r. a także o przesłanie towarzyszącej wystąpieniu prezentacji w pliku pdf do dnia 9 kwietnia 2024 r.
Szczegółowy harmonogram wystąpień oraz link do spotkania zostaną przesłane w dniu 10 kwietnia 2024 r. na podane w zgłoszeniach adresy e-mail uczestników.
W sprawie formularza zgłoszeniowego prosimy o kontakt na meritum@uekat.pl.
Dołącz do nas