- Storytelling w mediach cyfrowych
- Techniki narracyjne
- Warsztaty – Narracje cyfrowe
- Zaufanie w komunikacji cyfrowej
- Analiza dyskursu medialnego
- Seminarium licencjackie/magisterskie
Semestr letni 2023/2024
Konsultacje będą realizowane w czwartki (13.30-15.00) lub w przypadku studentów niestacjonarnych w soboty/niedziele przed realizowanymi zajęciami [konkretna godzina do ustalenia].
Forma kontaktu: konsultacje online, Google Meet, link do konsultacji:
https://classroom.google.com/c/NDAxNTI5Nzc5MTAy?cjc=bsnqtls
Istnieje również możliwość spotkania się bezpośrednio na Uczelni, pokój 205 A.
*W celu umówienia się na konsultacje online lub stacjonarne, proszę o wcześniejszy kontakt mailowy: katarzyna.zdanowicz-cyganiak@uekat.pl
Pozostałe publikacje:
1. K. Zdanowicz-Cyganiak (2023). Trust in digital confessions on social media. In J. Paliszkiewicz, J. Gołuchowski, J.L.G, Cusumano (Eds.). Trust, digital business and technology: issues and challenges. New York: Routledge.
2. K. Zdanowicz-Cyganiak (2021) Публичность в исповедальной культуре – Медиаконтекст [Publicity in Conffesional Culture – the Media Context]. ВЕСТНИК КУЛЬТУРЫ И ИСКУССТВ [Culture and Arts Herald], 3 (67), Chelyabinsk State Institute of Culture and Arts, 108- 114.
3. K. Zdanowicz-Cyganiak, J. Gołuchowski, Tools of communication and the characteristics of the anti-consumerism Adbusters movement, w: Media Economics. Economics Issues In The Media, red. B. Nierenberg, J. Gołuchowski, M. Łuczak, A. Pethe, M. Barańska, D. Marquardt, PWN, Warszawa 2018.
4. K. Zdanowicz-Cyganiak, Digital storytelling – sztuka dzielenia się opowieścią, „Perspektywy kultury” 2017, nr 2.
5. K. Zdanowicz-Cyganiak, «Piętno w mediach» – strategie narracyjne bohaterów ponowoczesnych pokazów osobliwości, „Naukowy Przegląd Dziennikarski” 2015, nr 3.
6. K. Zdanowicz-Cyganiak, »Dziewczynka« jako produkt i konsument – analiza wybranych gier typu makeover, w: Edukacja medialna w dobie współczesnych zmian kulturowych, społecznych i technologicznych, red. A. Ogonowska, G. Ptaszek, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2015.
7. K. Zdanowicz-Cyganiak, Potwór – tożsamość – produkt, w: Człowiek w relacji do zwierząt, roślin i maszyn w kulturze. Aspekt posthumanistyczny i transhumanistyczny, red. J. Tymieniecka-Suchanek, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2014.
8. K. Zdanowicz-Cyganiak, Gospodarka kreatywna – specyfika sektora i uwarunkowania regionalne, w: Informatyka w Województwie Śląskim – innowacyjne trendy rozwoju, red. A. Białas, Instytut Technik Innowacyjnych EMAG, Katowice 2015.
9. K. Zdanowicz-Cyganiak, Pisma społeczno-kulturalne i literacko-artystyczne w województwie śląskim – przegląd, w: Porządkowanie wolności. 25 lat Śląska w mediach, red. M. Łuczak, A. Pethe, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice 2014.
10. K. Zdanowicz-Cyganiak, Narracje memoratywne i nekrofilijne w sieci, w: (KO)media. Konteksty dyskursu medialnego, red. J. Gołuchowski, D. Konieczna, K. Zdanowicz-Cyganiak, CeDeWu, Warszawa 2014.
11. K. Zdanowicz-Cyganiak, Literatura elektroniczna – specyfika narracji i odbioru, w: Kultura i administracja w przestrzeni społecznej internetu, red. Z. Rykiel, J. Kinal, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2013.
12. K. Zdanowicz-Cyganiak, Twórcze getta? Uwarunkowania działalności czasopism kulturalnych, w: Boom i kryzys. Nowe czasopisma literacko-artystyczne i społeczno-kulturalne w Polsce po roku 1980, red. M. Rabizo-Birek, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Biblioteka „Frazy”, Rzeszów 2012.
Akredytacje i partnerzy
Dołącz do nas