Przejdź do menu Przejdź do treści

drIzabela Sowa

Wykładowca
Koszarowa 6
Budynek: N (segment C); pok. 366
40-068Katowice

Konsultacje:

Zapraszam na konsultacje i seminaria

Na seminaria i konsultacje należy się umówić mailowo lub wpisać się do formularza: (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bDzPh-ym2aZmP7S0jv7HS8MRCEQByp3Yf7-1yXrIl3g/edit?usp=sharing). Jeśli w terminarzu nie podano sali, to oznacza, że konsultacje odbywaja się zdalnie.  

LINK  do spotkań wszystkich grup seminaryjnych oraz konsultacji zdalnych to: 
https://meet.google.com/wio-jrck-jdh

Terminy konsultacji w semestrze letnim 2023/2024 

Data

Godziny

22 lutego 

9.50 - 10.35 i 11.40 - 12.25    sala 366 N

29 lutego 

 19.00 - 20.30 zdalnie

4 marca

15.50  - 17.10  sala 366N

14 marca 19.00 - 20.30 zdalnie
18 marca 

9.30 - 11.00  zdalnie

 

czwartki 28.03, 4.04, 18.04, 2.05, 16.05, 30.05, 13.06 i 20.0619.00 - 20.30
poniedziałki 18.03, 1.04, 15.04, 29.04, 13.05, 10.069.30 - 11.00

Terminy seminariów

 

6-mar-202416:3018:00
14-mar-202418:1519:00
21-mar-202418:3020:00
27-mar-202416:3018:00
4-kwi-202418:1519:00
10-kwi-202416:3018:00
18-kwi-202418:1519:00
25-kwi-202417:3019:00
06-05-202409:0011:15
09-05-202418:1519:00
16-05-202417:0020:00
23-05-202418:1519:00
30-05-202417:3019:00
03-06-202408:4511:00
09-06-202415:3016:15  stacjonarnie budynek L
10-06-202408:4509:30
11-06-202417:4520:00

 

 

Informacje dla osób zainteresowanych seminarium dyplomowym

Obszary zainteresowań: badania marketingowe, metody badań klientów instytucjonalnych lub konsumentów,  ocena jakości świadczonych usług, procesy sprzedaży lub zakupu dóbr i usług (w tym usług logistycznych), nowe zjawiska i trendy w zachowaniach konsumentów, działalność marketingowa przedsiębiorstw, obsługa klientów, techniki i metody sprzedaży, badanie poziomu obsługi klienta, badanie satysfakcji klientów w branży logistycznej, jakość i skuteczność wybranych narzędzi marketingowych (technik sprzedażowych) w praktyce działań przedsiębiorstwa logistycznego, wykorzystanie wyników badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, zachowania konsumentów, nowe trendy w zachowaniach konsumentów.

 

Powyższe tematy proponuję przede wszystkim Studentom, którzy nie pracują i w związku z tym mają utrudniony dostęp do danych z firm. Jestem otwarta na propozycje tematów zgłaszane przez osoby o skonkretyzowanych zainteresowaniach.  W przypadku wątpliwości, czy zaakceptuję zaproponowany przez Studenta temat, zachęcam do kontaktu mailowego  - w tytule maila proszę wpisać Seminarium. 

Podstawą zaliczenia I semestru seminarium jest ustalenie tematu pracy, przedstawienie koncepcji pracy, spisu literatury oraz referatu będącego częścią I rozdziału. 

Zaliczenie II semestru wymaga oddania I i II rozdziału. Zaliczenie III rozdziału otrzymuje się po oddaniu całości pracy. 

 

 

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3