Konkurs Research Lab, którego celem jest doskonalenie umiejętności studentów w zakresie prowadzenia badań rynkowych i analizy danych, trwał od 15 marca do 27 maja.
Zadanie konkursowe składało się z kilku etapów. W pierwszej kolejności uczestnicy mieli przeprowadzić analizę rynku piwa w Polsce, wykorzystując dostarczone przez organizatora case study i źródła wtórne. Na tej podstawie zaprojektowali kwestionariusz ankietowy odpowiadający problemom i potrzebom zgłoszonym w studium przypadku, a następnie przeprowadzili badania ankietowe. W ostatnim etapie konkursu studenci dokonali analizy i wizualizacji zgromadzonych danych, a następnie opracowali raport zawierający omówienie wyników i rekomendacje biznesowe.
Konkurs Research Lab wykorzystuje koncepcję "Intensive Programme"‚ w związku z czym jego uczestnicy mogli również skorzystać z wykładów prezentujących możliwości platformy Le Sphinx, oferującej wsparcie na wszystkich etapach procesu badawczego.
Zespół Uniwersytetu Ekonomicznego w składzie: Dominika Dybek, Paulina Biela, Wiktoria Bojanek i Patrycja Szwarc zdobył medal srebrny plus. Srebrny medal jury konkursowe przyznało zespołowi w składzie: Julia Kalinowska, Martyna Dusińska, Karolina Gońska, Martyna Mandzik i Dominika Szornal.
Opiekunem obu grup była dr hab. Aleksandra Burgiel, prof. UE z Katedry Badań Konsumpcji.
Serdecznie gratulujemy!