W dniach od 29 stycznia do 2 lutego br. 9 studentów kierunku International Business reprezentujących Koło Naukowe IB działające przy Katedrze Badań Konsumpcji pod opieką prof. Justyny Ganassali, dr Marty Grybś-Kabocik oraz prof. Sławomira Smyczka, wraz z przedstawicielami z uczelni z Bułgarii, Hiszpanii, Niemiec, Rumunii oraz Włoch, brało udział w grze marketingowej Markstrat, której głównym organizatorem był Uniwersytet w Bukareszczie.
W trakcie Markstrat studenci pracowali w międzynarodowych grupach podzielonych na dwie branże, nadzorowane przez wykładowców i tutorów. Dzięki symulacjom komputerowym mogli zdobyć praktyczną wiedzę dotyczącą podejmowania strategicznych decyzji marketingowych dla firm działających w warunkach globalnej konkurencji. O sukcesie grupy decydował zarówno wynik finansowy i udziały w rynku, jak również umiejętności pracy w grupie oraz zdolności prezentowania osiągniętych wyników.
Wysiłek i bardzo dobre przygotowanie naszych studentów zaowocowały sukcesem i zdobyciem złotego medalu przez Karolinę Imiołek. Natomiast w poszczególnych branżach srebrny medal zdobyli: Karolina Mucha i Oliver Šul'ák. Z kolei Mohamed Elmalah, Karolina Hoeftmann, Nikola Piekarz, Anna Prokop, Wiktoria Wieczorkowska oraz Karolina Wojtasik zdobyli w swoich branżach medale brązowe.
Organizatorzy ponadto docenili naszych tutorów: Mirnę Elmalah, Wandę Majchrzak i Błażeja Błoch za dużą wiedzę na temat funkcjonowania biznesu międzynarodowego, wysokie kompetencje miękkie, a także rzetelną pracę, bardzo duże zaangażowanie w realizację gry Markstrat oraz otwartość na współpracę w środowisku wielokulturowym.
Wszystkim studentom oraz tutorom gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów, w szczególności w realiach prawdziwego globalnego rynku!
Dołącz do nas