Przejdź do menu Przejdź do treści

Koło Naukowe Marketingu "Meritum"

Koło Naukowe Marketingu "Meritum" działa przy Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych.

Opiekunem naukowym koła jest prof. UE dr hab. Zbigniew Spyra, zbigniew.spyra@ue.katowice.pl

W roku akademickim 2024/2025 w skład Zarządu Koła wchodzą:

  • Przewodniczący - mgr Marek Czekajski, meritum@uekat.pl 
  • Wiceprzewodniczący - Marta Krypczyk
  • Sekretarz - Maja Minkina

Pozostali członkowie koła w roku akademickim  2024/2025:

  • Oleksandra Sharovska
  • Ewelina Kiedewicz
  • Paulina Kubas
  • Wiktoria Kasperek
  • Bartosz Wydmański 
  • Michał Prasak
     

 

 

Cele koła

  • zdobywanie wiedzy merytorycznej i praktycznej z wszelkich dziedzin nauki i życia powiązanych z rynkiem,
  • poszerzanie wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu oraz wykorzystania nowych mediów i technologii w marketingu
  • rozwój zdolności menedżerskich, doskonalenie umiejętności pracy zespołowej,
  • popularyzacja marketingu wśród studentów Uniwersytetu Ekonomicznego,
  • promowanie dobrego imienia Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katedr Marketingowych, koła i jego członków.

III Sympozjum Kół Naukowych na UE już za nami!

W środę 28 maja br. w Sali 2.19 w Centrum Nowoczesnych Technologii Informatycznych odbyło się już III Sympozjum Kół Naukowych działających na naszej Uczelni. Tegoroczna edycja pod tytułem: „Koła naukowe w trybie stacjonarnym i online – dylematy działalności”, odbywała się w formie hybrydowej: zarówno stacjonarnej, jak i zdalnej na platformie Google Meet.

Jednocześnie przez cały czas trwania prezentacji działalności kół, w holu w CNTI odbywał się Dzień Otwarty Kół Naukowych. Na stoiskach promocyjnych Koła Naukowe promowały swoją działalność oraz zachęcały młodzież studencką oraz szkół średnich do uczestnictwa w grach, konkursach i quizach.

Po prezentacjach Kół odbył się tzw. drugi przerywnik eventowy – Debata oksfordzka na luzie! Dyskusja dotyczyła tematu: „AI zdominuje naukę – tak/nie” i członkowie kół naukowych podzielili się na 2 strony przedstawiające argumenty potwierdzające tę tezę i argumenty negujące. Jednym z ostatnich punktów programu była jeszcze dyskusja moderowana na temat: „Koła naukowe w trybie stacjonarnymi online – dylematy działalności”.

 

AKTUALNOŚCI:

Koło „Meritum” na primaaprilisowym Dniu Otwartym UE w Katowicach

1 kwietnia br. odbył się kolejny w tym roku akademickim Dzień Otwarty Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Tym razem była to edycja wiosenna, która przypadła dokładnie w Prima Aprilis. W takim wydarzeniu nie mogło zatem zabraknąć KNM „Meritum”. Przygotowaliśmy kilka gier, zabaw i quizów związanych z marketingiem, a z uwagi na to, że wszystko odbywało się w „dzień żartów”, niektóre pytania były mocno zaskakujące i można było przy odpowiedziach naprawdę paść ofiarą primaaprilisowego chochlika.

Nasze plany na 2024/2025

  1. III Sympozjum Kół Naukowych UE w Katowicach - wspólnie z KN Synergia i KN "Marketing i Handel"
  2. XI Ogólnopolska Studencko-Doktorancka Konferencja Naukowa "Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej"
  3. Udział w konferencjach obcych - 3 wyjazdy lub udziały online w semestrze zimowym i letnim
  4. Udział w Wiosennym Dniu Otwartym
  5. Webinarium marketingowe
  6. Spotkania członków Koła ze szkołami średnimi
  7. Współpraca z podmiotami otoczenia w zakresie wspólnej  promocji wydarzeń organizowanych w Katowicach i województwie Śląskim
  8. Wyjazd studyjny do podmiotu gospodarczego
  9. Spotkania z praktykami

Najważniejsze osiągnięcia i zrealizowane projekty w roku akademickim 2023/24:

  • przygotowanie merytoryczne, organizacyjne, techniczne i kadrowe X Ogólnopolskiej Studencko-Doktoranckiej Konferencji Naukowej pt. „Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej” która odbyła się w dniu 12.04.2024 r. po raz pierwszy w trybie hybrydowym.  
  • przygotowanie merytoryczne, organizacyjne, techniczne i kadrowe II Uczelnianego Sympozjum Kół Naukowych działajacych na UE w Katowicach (13.03.2024);
  • przedstawienie zagadnień związanych z marketingiem i z działalnością Koła przez P.Krzysztofa Żmudę na spotkaniach w szkołach ponadpodstawowych:

    - IV LO w Sosnowcu,
    - V LO w Katowicach,
    - VI LO w Katowicach.

  • kontynuacja nowej serii cyklu warsztatów, dyskusji, seminariów, webinariów online „Spotkania z Praktykami” - z P. Magdaleną Wolak – Customer Succes Specialist, która przedstawiła charakter działania narzędzia Revhunter będącego podmiotem spółki INIS Sp.z.o.o oraz równocześnie wchodzącego w skład grupy Digitree Group;

  • wystąpienie 3 członków Koła z referatami podczas X Ogólnopolskiej Studencko - Doktoranckiej Konferencji Naukowej;

  • Wydanie publikacji pokonferencyjnej „Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji” z referatami wygłoszonymi podczas IX Ogólnopolskiej Studencko-Doktoranckiej Konferencji Naukowej.

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp hr
logotyp bauhaus4
logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp eaie
logotyp cima
logotyp acca
logotyp ela
logotyp SAP University Alliances
logotyp progres3