Koło Naukowe Marketingu "Meritum"
Koło Naukowe Marketingu "Meritum" działa przy Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych.
Opiekunem naukowym koła jest prof. UE dr hab. Zbigniew Spyra, zbigniew.spyra@ue.katowice.pl
W roku akademickim 2024/2025 w skład Zarządu Koła wchodzą:
- Przewodniczący - mgr Marek Czekajski, meritum@uekat.pl
- Wiceprzewodniczący - Marta Krypczyk
- Sekretarz - Maja Minkina
Pozostali członkowie koła w roku akademickim 2024/2025:
- Oleksandra Sharovska
- Ewelina Kiedewicz
- Paulina Kubas
- Wiktoria Kasperek
- Bartosz Wydmański
- Michał Prasak
Cele koła
- zdobywanie wiedzy merytorycznej i praktycznej z wszelkich dziedzin nauki i życia powiązanych z rynkiem,
- poszerzanie wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu oraz wykorzystania nowych mediów i technologii w marketingu
- rozwój zdolności menedżerskich, doskonalenie umiejętności pracy zespołowej,
- popularyzacja marketingu wśród studentów Uniwersytetu Ekonomicznego,
- promowanie dobrego imienia Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katedr Marketingowych, koła i jego członków.
III Sympozjum Kół Naukowych na UE już za nami!
W środę 28 maja br. w Sali 2.19 w Centrum Nowoczesnych Technologii Informatycznych odbyło się już III Sympozjum Kół Naukowych działających na naszej Uczelni. Tegoroczna edycja pod tytułem: „Koła naukowe w trybie stacjonarnym i online – dylematy działalności”, odbywała się w formie hybrydowej: zarówno stacjonarnej, jak i zdalnej na platformie Google Meet.
Jednocześnie przez cały czas trwania prezentacji działalności kół, w holu w CNTI odbywał się Dzień Otwarty Kół Naukowych. Na stoiskach promocyjnych Koła Naukowe promowały swoją działalność oraz zachęcały młodzież studencką oraz szkół średnich do uczestnictwa w grach, konkursach i quizach.
Po prezentacjach Kół odbył się tzw. drugi przerywnik eventowy – Debata oksfordzka na luzie! Dyskusja dotyczyła tematu: „AI zdominuje naukę – tak/nie” i członkowie kół naukowych podzielili się na 2 strony przedstawiające argumenty potwierdzające tę tezę i argumenty negujące. Jednym z ostatnich punktów programu była jeszcze dyskusja moderowana na temat: „Koła naukowe w trybie stacjonarnymi online – dylematy działalności”.
AKTUALNOŚCI:
Koło „Meritum” na primaaprilisowym Dniu Otwartym UE w Katowicach
1 kwietnia br. odbył się kolejny w tym roku akademickim Dzień Otwarty Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Tym razem była to edycja wiosenna, która przypadła dokładnie w Prima Aprilis. W takim wydarzeniu nie mogło zatem zabraknąć KNM „Meritum”. Przygotowaliśmy kilka gier, zabaw i quizów związanych z marketingiem, a z uwagi na to, że wszystko odbywało się w „dzień żartów”, niektóre pytania były mocno zaskakujące i można było przy odpowiedziach naprawdę paść ofiarą primaaprilisowego chochlika.
Nasze plany na 2024/2025
- III Sympozjum Kół Naukowych UE w Katowicach - wspólnie z KN Synergia i KN "Marketing i Handel"
- XI Ogólnopolska Studencko-Doktorancka Konferencja Naukowa "Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej"
- Udział w konferencjach obcych - 3 wyjazdy lub udziały online w semestrze zimowym i letnim
- Udział w Wiosennym Dniu Otwartym
- Webinarium marketingowe
- Spotkania członków Koła ze szkołami średnimi
- Współpraca z podmiotami otoczenia w zakresie wspólnej promocji wydarzeń organizowanych w Katowicach i województwie Śląskim
- Wyjazd studyjny do podmiotu gospodarczego
- Spotkania z praktykami
Najważniejsze osiągnięcia i zrealizowane projekty w roku akademickim 2023/24:
- przygotowanie merytoryczne, organizacyjne, techniczne i kadrowe X Ogólnopolskiej Studencko-Doktoranckiej Konferencji Naukowej pt. „Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej” która odbyła się w dniu 12.04.2024 r. po raz pierwszy w trybie hybrydowym.
- przygotowanie merytoryczne, organizacyjne, techniczne i kadrowe II Uczelnianego Sympozjum Kół Naukowych działajacych na UE w Katowicach (13.03.2024);
- przedstawienie zagadnień związanych z marketingiem i z działalnością Koła przez P.Krzysztofa Żmudę na spotkaniach w szkołach ponadpodstawowych:
- IV LO w Sosnowcu,
- V LO w Katowicach,
- VI LO w Katowicach. kontynuacja nowej serii cyklu warsztatów, dyskusji, seminariów, webinariów online „Spotkania z Praktykami” - z P. Magdaleną Wolak – Customer Succes Specialist, która przedstawiła charakter działania narzędzia Revhunter będącego podmiotem spółki INIS Sp.z.o.o oraz równocześnie wchodzącego w skład grupy Digitree Group;
wystąpienie 3 członków Koła z referatami podczas X Ogólnopolskiej Studencko - Doktoranckiej Konferencji Naukowej;
Wydanie publikacji pokonferencyjnej „Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji” z referatami wygłoszonymi podczas IX Ogólnopolskiej Studencko-Doktoranckiej Konferencji Naukowej.
Kontakt:
E-mail: meritum@uekat.pl
Facebook: https://www.facebook.com/naukowekolomarketingumeritum
Instagram: https://www.instagram.com/knm.meritum/
Dołącz do nas