Kierunki w obszarze: Marketing i sprzedaż

Business English

Unikatowa oferta – anglojęzyczne studia podyplomowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w cenie regularnych studiów! 

Wysoki poziom satysfakcji Słuchaczy poparty rekomendacjami – zobacz więcej tutaj:

ue.katowice.pl/jednostki/katedry/wiik/katedra-zarzadzania-relacjami-organizacji/rekomendacje/opinie-sluchaczy-studiow-podyplomowych-business-english

Prezentowany program kształcenia powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku pracy na specjalistów posiadających zdywersyfikowane kompetencje. Polski rynek pracy zwłaszcza rynek etatów w korporacjach, potrzebuje specjalistów posiadających nie tylko kompetencje branżowe, ale i wielokulturowe i językowe. To, co czyni kierunek Business English unikatowym, to jego umiejscowienie na styku właśnie zarządzania i filologii angielskiej. W ramach programu kierunku Business English przedmioty specjalistyczne związane z biznesem pozwalają Słuchaczom zgłębić tajniki poruszania się we współczesnych korporacjach, planowania własnej kariery, marketingu i zarządzania zespołem, zaś przedmioty związane z nauką angielskiego, umożliwiają poszerzenie wiedzy, a przede wszystkim umiejętności w zakresie porozumiewania się w tym języku w mowie i piśmie. 

Liczba Godzin Liczba Semestrów Jednostka Prowadząca Cena
160 2 Kolegium Informatyki i Komunikacji 3500 zł

Handel zagraniczny

Celem studiów jest zapoznanie oraz udoskonalenie umiejętności słuchaczy w zakresie prowadzenia transakcji w handlu zagranicznym oraz sposobów zaistnienia i funkcjonowania na rynkach międzynarodowych.

Studia są przeznaczone dla specjalistów przedsiębiorstw o różnym profilu (produkcyjnym, handlowym, usługowym), które działają na rynkach zagranicznych lub przygotowują się do funkcjonowania w skali międzynarodowej oraz osób chcących poszerzyć swoją wiedzę.

Liczba Godzin Liczba Semestrów Jednostka Prowadząca Cena
176 2 Kolegium Ekonomii 4200 zł

Marketing i public relations

Studia umożliwiają zdobycie wiedzy dotyczącej najnowszych osiągnięć w zakresie funkcjonowania przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej. Pozwalają na uzupełnienie wiedzy w zakresie budowy strategii marketingowej, wykorzystania instrumentów marketingu-mix oraz projektowania badań marketingowych. Studia kształtują i rozwijają umiejętności interpersonalne, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów. Dają także możliwości nawiązywania nowych kontaktów biznesowych oraz networkingu. Studia wyjaśniają zasady budowania programu marketingowego i public relations, a praktyczne przekazanie doświadczeń i wiedzy badaczy marketingu i public relations umożliwia kompleksowe podejście do studiowanej problematyki. Studia dostarczają umiejętności działania na rynku zgodnie z zasadami marketingowymi, w tym w zakresie właściwego kształtowania relacji z podmiotami otoczenia.

Liczba Godzin Liczba Semestrów Jednostka Prowadząca Cena
160 2 Kolegium Ekonomii 3350 zł

Menedżer ds. Kluczowych Klientów i Dyrektor Sprzedaży

Prestiżowy kierunek studiów: wśród wielu naszych absolwentów obserwujemy dynamiczne kariery w pionach handlowych przedsiębiorstw!

Wysoki poziom satysfakcji Słuchaczy poparty rekomendacjami:

www.ue.katowice.pl/jednostki/katedry/wiik/katedra-zarzadzania-relacjami-organizacji/rekomendacje/opinie-sluchaczy-studiow-podyplomowych-menedzer-ds-kluczowych-klientow-i-dyrektor-sprzedazy.html

Ponad 10 lat tradycji na rynku edukacyjnym.

Studia objęte patronatem Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.

Kierunek studiów Menedżer ds. Kluczowych Klientów i Dyrektor Sprzedaży to specjalistyczne studia doskonalące, które od ponad dekady cieszą się dużym zainteresowaniem na Śląsku jako element oferty dydaktycznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Kierunek ten powstał na podstawie analizy sytuacji na rynku pracy i skierowany jest przede wszystkim do osób, które już mają pewne doświadczenie w służbach sprzedażowych, ale chciałyby uzyskać konkretne kompetencje, które liczą się do awansu w pionie sprzedażowym.

Liczba Godzin Liczba Semestrów Jednostka Prowadząca Cena
160 2 Kolegium Informatyki i Komunikacji 3500 zł

Menedżer ds. zakupów

Zapraszamy Państwa do udziału w profesjonalnych studiach, których podstawowym celem jest podniesienie kompetencji managerskich z zakresu procesów zakupowych oraz zarządzania zapasami. Ich tematyka ściśle wiąże się z optymalizacją procesów zakupowych takich jak: ograniczenie kosztów powstających w łańcuchu dostaw, rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z kalkulacji kosztów zakupów, skrócenie czasu wyboru dostawców przez zastosowanie odpowiednich technik ich oceny i kwalifikacji, skrócenie czasu przygotowania do negocjacji, poprawa efektywności prowadzenia rozmów negocjacyjnych, podniesienie poziomu zadowolenia z prowadzonych rozmów negocjacyjnych, wzmocnienie pozycji w negocjowanych kontraktach i umowach.

Studia z Uniwersytetem Ekonomicznym to najbogatsze źródło wiedzy o możliwościach optymalizacji procesów zakupowych. To również perspektywa nawiązania relacji i wymiany doświadczeń z uczestnikami studiów i doskonalenia u boków najlepszych ekspertów branżowych. Metody problemowe i studia przypadku dedykowane studiom oparte są na praktycznych, bieżących problemach przedsiębiorstw i firm, dodatkowe wsparcie stanowią liczne warsztaty i laboratoria narzędziowe.

Zapewniamy możliwość korzystania z zdalnej formy prowadzenia zajęć przez cały rok akademicki.

Liczba Godzin Liczba Semestrów Jednostka Prowadząca Cena
176 2 Kolegium Zarządzania 3800 zł

Menedżer e-commerce i social media

Handel elektroniczny to obszar działalności przedsiębiorstw, który wciąż zyskuje na znaczeniu, nie jest traktowany jako dodatek ani eksperyment, ale istota działalności mający na celu pozyskanie klientów i ich lojalności. Handel elektroniczny to potencjalne źródło generowania przychodów zarówno dla przedsiębiorstw internetowych jak i dla tych które traktują handel elektroniczny jako dodatkowy kanał dystrybucji produktów. Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia działań handlowych w Internecie oraz wykorzystania mediów społecznościowych zgodnie z oczekiwaniami stawianymi przedsiębiorstwom w dobie gospodarki elektronicznej.

Liczba Godzin Liczba Semestrów Jednostka Prowadząca Cena
160 2 Kolegium Ekonomii 3500 zł

Menedżer sprzedaży

Studia pozwalają na zdobycie wiedzy oraz wykształcenie umiejętności i kompetencji w zakresie zarządzania sprzedażą. Umożliwiają pozyskanie wiedzy niezbędnej do kształtowania strategii i planów sprzedaży oraz projektowania działań służących ich skutecznej realizacji. Studia dają możliwość rozwijania umiejętności w zakresie negocjacji i technik sprzedaży oraz techniki i organizacji handlu. Służą wykształceniu kluczowych kompetencji do zarządzania zespołem sprzedażowym.

Studia pozwalają również na pozyskanie wiedzy i wykształcenie umiejętności niezbędnych do oceny klientów, projektowania procesu ich obsługi oraz zarządzania relacjami z klientami. Umożliwiają wykształcenie umiejętności niezbędnych do przygotowania i wdrożenia rozwiązań w zakresie komunikacji w biznesie oraz wykorzystania nowoczesnych technologii w sprzedaży. Studia pozwalają na kształtowanie i rozwijanie umiejętności interpersonalnych niezbędnych w zarządzaniu sprzedażą.

Dzięki realizacji zajęć zarówno przez pracowników uczelni, jak i praktyków stanowią platformę wymiany wiedzy i doświadczeń.

Liczba Godzin Liczba Semestrów Jednostka Prowadząca Cena
160 2 Kolegium Ekonomii 3450 zł

Profesjonalne zarządzanie instytucją kultury

Podczas studiów słuchacze poznają podstawowe zagadnienia teoretyczne oraz zyskają umiejętności praktyczne niezbędne do zarządzania instytucją kultury. Przewidziana programem studiów problematyka została ujęta w 6 modułów tematycznych: Organizacja i zarządzanie instytucja kultury, Wiedza o kulturze, Prawne aspekty działalności instytucji kultury, Techniczno-administracyjne aspekty działalności instytucji kultury, Marketing instytucji kultury, Finansowanie instytucji kultury. W celu zwiększenia efektywności procesu edukacyjnego ograniczono ilość uczestników w grupie do 15 osób oraz położono nacisk na aktywne formy przekazywania wiedzy – aktywny wykład, warsztaty. Jakość zapewnia również dobór kadry prowadzącej zajęcia – obok specjalistów na co dzień badających problematykę zarządzania instytucją kultury, prowadzącymi zajęcia są praktycy – pracownicy i współpracownicy instytucji kultury.

Liczba Godzin Liczba Semestrów Jednostka Prowadząca Cena
160 2 Kolegium Zarządzania 3900 zł

Specjalista ds. PR i Brand Manager

Kierunek studiów Specjalista ds. PR i Brand Manager powstał w odpowiedzi na tendencję w biznesie i na rynku pracy w Polsce:

  • Polska to najważniejszy rynek Europy Wschodniej i baza wypadowa na rynki regionu dla korporacji międzynarodowych
  • Polskie firmy dążą obecnie do konkurowania marką i polepszania swojej pozycji w międzynarodowych łańcuchach dostaw
  • Poszukiwane są osoby, które potrafią rozwijając aktywa wizerunkowe organizacji zarówno na poziomie operacyjnym (w tym codziennej komunikacji online), jak i na poziomie strategicznym (w tym pozycjonowania marki w świadomości klientów i interesariuszy)

Program studiów jest tak skonstruowany, że umożliwia nie tylko poszerzenie wiedzy ale również praktycznych umiejętności, co wynika zarówno z doboru tematycznego, stosowanych metod dydaktycznych, jak i selekcji trenerów.

Liczba Godzin Liczba Semestrów Jednostka Prowadząca Cena
136 2 Kolegium Informatyki i Komunikacji 3400 zł

Zarządzanie i marketing w biznesie

Zarządzasz małym, średnim lub dużym przedsiębiorstwem albo kierujesz jego wybranymi funkcjami czy innymi aktywnościami? A może chciałbyś to czynić w przyszłości? Te studia są właśnie dla Ciebie. Przygotują Cię do podejmowania w firmie bardziej skutecznych decyzji oraz efektywniejszej realizacji strategii, projektów czy konkretnych zadań. Dynamicznie zmieniające się uwarunkowania w otoczeniu przedsiębiorstwa oraz rozwój gospodarki opartej na wiedzy wymagają od menedżerów, specjalistów i pozostałych pracowników nowych kompetencji oraz rozszerzenia posiadanych już umiejętności. 

Liczba Godzin Liczba Semestrów Jednostka Prowadząca Cena
220 2 Kolegium Zarządzania 4000 zł