Weź udział w badaniu opinii studentów, doktorantów i uczestników innych form kształcenia w semestrze zimowym roku akademickiego 2022/2023. Studenci kierunku studiów I i II stopnia, którzy osiągną najwyższy wskaźnik odpowiedzi otrzymają dzień rektorski do wykorzystania w wybranym przez siebie terminie w semestrze letnim 2022/2023!
Badanie prowadzone jest w okresie od 10 listopada br. i potrwa do 19 lutego 2023 roku tj. do końca sesji egzaminacyjnej zgodnie z harmonogramem:
- 10.11.2022 - 19.02.2023 - ocena zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych,
- 14.11.2022 - 31.01.2023 - ocena zajęć dydaktycznych na studiach I i II stopnia oraz w Szkole Doktorskiej.
Wyrażona opinia jest kluczowa dla podnoszenia jakości kształcenia. Na podstawie uwag formułowane są bowiem zalecenia zarówno na szczeblu uczelnianym, jak i poszczególnych kierunków.
Zachęcamy do aktywnego uczestnictwa w badaniach ankietowych i dzielenia się opiniami na temat prowadzących, treści przedmiotów, oraz warunków studiowania.
Studenci kierunku studiów I i II stopnia, którzy osiągną najwyższy wskaźnik odpowiedzi otrzymają dzień rektorski do wykorzystania w wybranym przez siebie terminie w semestrze letnim 2022/2023!
Dzięki uzyskaniu najwyższego wskaźnika zwrotności - w bieżącym semestrze dzień rektorski otrzymuje kierunek Gospodarka i Zarządzanie Publiczne Więcej informacji
Badania są w pełni anonimowe. Wypełnienie kwestionariusza nie powinno zająć więcej niż 5 minut.
Poniżej przedstawiamy kroki, zgodnie z którymi należy wypełnić ankietę:
- Wejdź na skrzynkę pocztową w domenie uekat.pl.
- Sprawdź maila z Działu Doskonalenia Jakości Kształcenia.
- Wypełnij ankietę.
- Zapisz i wyślij ankietę.
Do Ankietyzacji zaprasza także Prorektor prof. dr hab. Sławomir Smyczek.
Dziękujemy!
Zapraszamy do zapoznania się z wynikami poprzednich badań:
- Badanie Jakości Kształcenia lato 2021 2022 PL.pdf (login i hasło przesłane na indywidualną skrzynkę mailową w domenie @uekat.pl)
- Badanie Jakości Kształcenia zima 2021 2022 PL.pdf/pl
- Badanie Jakości Kształcenia zima 2021 2022 PL.pdf/en
Dołącz do nas