Przejdź do menu Przejdź do treści

Strategia internacjonalizacji

Zgodnie z Uchwałą Senatu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z dnia 22 marca 2018 roku przyjęta została również Strategia internacjonalizacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 2018 – 2025.

Zgodnie z przyjętą wizją internacjonalizacji: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach to uczelnia o rozpoznawalnej w skali międzynarodowej aktywności, której markę i pozycję budują liczne projekty naukowo-dydaktyczne i biznesowe w dziedzinie ekonomii i zarządzania z renomowanymi partnerami zagranicznymi, wsparte wyróżniającymi kompetencjami kadry oraz sprawnym zarządzaniem procesem internacjonalizacji. Trzy główne priorytety internacjonalizacji to: Międzynarodowe sieci i projekty badawcze oraz biznesowe (P1), Międzynarodowa oferta dydaktyczna (P2), Kultura internacjonalizacji (P3). 

Dołącz do nas

Nasi partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3