Jak skorzystać z usług tłumacza języka migowego?
Jeśli potrzebujesz skontaktować się z Uczelnią skorzystaj z bezpłatnej usługi Wideotłumacza dla osób Głuchych. Usługa dostępna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:30.
Na stronie internetowej Uniwersytetu, u góry po prawej stronie, jest umieszczona ikonka symbolizująca tłumacza języka migowego. Po kliknięciu ikonki, a następnie kafelka "Połącz" uzyskasz połączenie z tłumaczem języka migowego. Będzie on pełnił funkcję pośrednika pomiędzy Tobą a osobą, z którą będziesz chciał porozmawiać na naszej Uczelni. Pamiętaj, że twój komputer musi być wyposażony w kamerkę.
Jeśli potrzebujesz wsparcia podczas zajęć, zaliczeń/egzaminów czy w załatwianiu spraw formalnych na uczelni zarejestruj się w Centrum Dostępności, a następnie wypełnij odpowiedni wniosek (zakładka Formularze, procedury, terminy).
Decyzja informująca o przyznaniu (lub nie) usług tłumacza PJM zostanie wysłana na Państwa e-mail. W przypadku pozytywnej decyzji wnioskujący powinien dostarczyć aktualny plan zajęć.
Zakres usług tłumacza języka migowego obejmuje:
- tłumaczenie na wniosek studenta treści przekazywanych podczas wykładów, ćwiczeń, seminariów oraz innego typu zajęć przewidzianych programem studiów na język migowy;
- tłumaczenia treści przekazywanych podczas konsultacji, egzaminów i zaliczeń;
- pracę indywidualną z niepełnosprawnym studentem, która polega na: wykonywaniu tłumaczeń podczas wizyt w dziekanacie, bibliotece itp.










Dołącz do nas