drJoanna Wiechoczek
ks. bpa St. Adamskiego 7
Budynek: N, segment C; pok. 369/37040-069Katowice
Konsultacje:
Terminy konsultacji w semestrze letnim 2023/2024:
- 19.02.2024 (poniedziałek) - godz. 08.00 - 09.30 (online)
- 27.02.2024 (wtorek) - godz. 13.30 - 15.00 (stacjonarnie - s. 405A)
- 06.03.2024 (środa) - godz. 13.15-14.45 (online)
- 13.03.2024 (środa) - godz. 10.00-11.30 (stacjonarnie - s. 369/370N)
- 20.03.2024 (środa) - godz. 13.15 - 14.45 (online)
- 27.03.2024 (środa) - godz. 10.00-11.30 (stacjonarnie - s. 369/370N)
- 10.04.2024 (środa) - godz. 13.15 - 14.45 (online)
- 16.04.2024 (wtorek) - godz. 13.30 - 15.00 (stacjonarnie - s. 405A)
- 24.04.2024 (środa) - godz. 13.15 - 14.45 (online) - UWAGA - konsultacje zostają przesunięte na godz. 10.00-11.30.
- 08.05.2024 (środa) - godz. 13.15 - 14.45 (online)
- 14.05.2024 (wtorek) - godz. 13.30 - 15.00 (stacjonarnie - s. 405A)
- 22.05.2024 (środa) - godz. 13.15 - 14.45 (online)
- 29.05.2024 (środa) - godz. 10.00 -11.30 (stacjonarnie - s. 369/370N)
- 05.06.2024 (środa) - godz. 13.15 - 14.45 (online)
- 10.06.2024 (poniedziałek) - godz. 10.00 -11.30 (stacjonarnie - s. 369/370N)
Konsultacje w trybie zdalnym odbywają się z wykorzystaniem platformy Google Meet (link do spotkania: https://meet.google.com/sve-himj-ios?authuser=0)
KOMUNIKAT
- Zaliczenie poprawkowe z przedmiotu Przemysł 4.0 dla studentów studiów stacjonarnych odbędzie się we wtorek 27.02.br. o godz. 13.30 w sali 405A.
- Zaliczenie poprawkowe z przedmiotu Przemysł 4.0 dla studentów studiów niestacjonarnych odbędzie się w niedzielę 10.03.br. o godz. 16.15 w sali 135N.
- Zaliczenie poprawkowe z przedmiotu Planowanie marketingowe dla studentów studiów niestacjonarnych odbędzie się:
- we wtorek 5 marca br. o godz. 17.10 w sali 400A - dla osób przystępujących w tym terminie do egzaminu z Marketingu międzynarodowego,
- w sobotę 9 marca br. o godz. 15.40 online (https://meet.google.com/wug-fnes-asg?authuser=0) - dla pozostałych osób.
Dydaktyka (prowadzone przedmioty)
- zarządzanie w handlu zagranicznym
- zarządzanie marketingowe
- marketing międzynarodowy
- międzynarodowy e-marketing
- marketing globalny
- plany i programy marketingowe
- planowanie w biznesie międzynarodowym
- internacjonalizacja gospodarki turystycznej
- reklama i media w turystyce
- turystyka na obszarach poprzemysłowych
- marketing tanich usług przewozowych
- kształtowanie oferty rynkowej i jej pozycjonowanie
- komunikacja marketingowa
Specjalizacja naukowo-badawcza
- zarządzanie marketingowe
- marketing strategiczny, międzynarodowy i globalny
- internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstw
- marketing i rynek motoryzacyjny
- marketing i rynek produktów zaawansowanych technologii (high-tech)
- marketing i rynek usług turystycznych
- współpraca sieciowa przedsiębiorstw / sieci innowacji
Dodatkowe
- dr nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Zarządzania Marketingowego i Turystyki (do 31.X.2016 r. Katedry Polityki Rynkowej i Zarządzania Marketingowego)
- członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego
- członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu
- certyfikowany tutor (ukończona Szkoła Tutorów Akademickich Collegium Wratislaviense)
Dołącz do nas