Przejdź do menu Przejdź do treści

drJoanna Wiechoczek

ks. bpa St. Adamskiego 7
Budynek: N, segment C; pok. 369/370
40-069Katowice

Konsultacje:

 Terminy konsultacji w semestrze letnim 2023/2024: 

  • 19.02.2024 (poniedziałek) - godz. 08.00 - 09.30 (online)
  • 27.02.2024 (wtorek) - godz. 13.30 - 15.00 (stacjonarnie - s. 405A)
  • 06.03.2024 (środa) - godz. 13.15-14.45 (online)
  • 13.03.2024 (środa) - godz. 10.00-11.30 (stacjonarnie - s. 369/370N)
  • 20.03.2024 (środa) - godz. 13.15 - 14.45 (online)
  • 27.03.2024 (środa) - godz. 10.00-11.30 (stacjonarnie - s. 369/370N)
  • 10.04.2024 (środa) - godz. 13.15 - 14.45 (online)
  • 16.04.2024 (wtorek) - godz. 13.30 - 15.00 (stacjonarnie - s. 405A)
  • 24.04.2024 (środa) - godz. 13.15 - 14.45 (online) - UWAGA - konsultacje zostają przesunięte na godz. 10.00-11.30.
  • 08.05.2024 (środa) - godz. 13.15 - 14.45 (online)
  • 14.05.2024 (wtorek) - godz. 13.30 - 15.00 (stacjonarnie - s. 405A)
  • 22.05.2024 (środa) - godz. 13.15 - 14.45 (online)
  • 29.05.2024 (środa) - godz. 10.00 -11.30 (stacjonarnie - s. 369/370N)
  • 05.06.2024 (środa) - godz. 13.15 - 14.45 (online)
  • 10.06.2024 (poniedziałek) - godz. 10.00 -11.30 (stacjonarnie - s. 369/370N)

Konsultacje w trybie zdalnym odbywają się z wykorzystaniem platformy Google Meet (link do spotkania: https://meet.google.com/sve-himj-ios?authuser=0)

 

KOMUNIKAT

  • Zaliczenie poprawkowe z przedmiotu Przemysł 4.0 dla studentów studiów stacjonarnych odbędzie się we wtorek 27.02.br. o godz. 13.30 w sali 405A.
  • Zaliczenie poprawkowe z przedmiotu Przemysł 4.0 dla studentów studiów niestacjonarnych odbędzie się w niedzielę 10.03.br. o godz. 16.15 w sali 135N.
  • Zaliczenie poprawkowe z przedmiotu Planowanie marketingowe dla studentów studiów niestacjonarnych odbędzie się:
    • we wtorek 5 marca br. o godz. 17.10 w sali 400A - dla osób przystępujących w tym terminie do egzaminu z Marketingu międzynarodowego,
    • w sobotę 9 marca br. o godz. 15.40 online (https://meet.google.com/wug-fnes-asg?authuser=0) - dla pozostałych osób.

 

Dydaktyka (prowadzone przedmioty)

  • zarządzanie w handlu zagranicznym
  • zarządzanie marketingowe
  • marketing międzynarodowy
  • międzynarodowy e-marketing
  • marketing globalny
  • plany i programy marketingowe
  • planowanie w biznesie międzynarodowym
  • internacjonalizacja gospodarki turystycznej
  • reklama i media w turystyce
  • turystyka na obszarach poprzemysłowych
  • marketing tanich usług przewozowych
  • kształtowanie oferty rynkowej i jej pozycjonowanie
  • komunikacja marketingowa

 

Specjalizacja naukowo-badawcza

  • zarządzanie marketingowe
  • marketing strategiczny, międzynarodowy i globalny
  • internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstw
  • marketing i rynek motoryzacyjny
  • marketing i rynek produktów zaawansowanych technologii (high-tech)
  • marketing i rynek usług turystycznych
  • współpraca sieciowa przedsiębiorstw / sieci innowacji

Publikacje

Wykaz publikacji

 

Dodatkowe

  • dr nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Zarządzania Marketingowego i Turystyki (do 31.X.2016 r. Katedry Polityki Rynkowej i Zarządzania Marketingowego)
  • członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego
  • członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu
  • certyfikowany tutor (ukończona Szkoła Tutorów Akademickich Collegium Wratislaviense)

 

 

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3