Niniejsza książka wychodzi naprzeciw potrzebom badaczy komunikacji cyfrowej oraz oczekiwaniom praktyków, wykorzystujących w zarządzaniu organizacjami najnowsze rozwiązania w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. W oparciu o wyniki studiów literaturowych, w treści przedstawiono stan badań nad komunikacją w obliczu nowoczesnych technologii informatycznych. Współczesne technologie informacyjno-komunikacyjne stwarzają niespotykane dotychczas możliwości doskonalenia komunikacji między ludźmi i między organizacjami.
Monografia będzie użytecznym podręcznikiem dla studentów kierunków informatycznych, a także dla osób poszukujących podstaw teoretycznych i praktycznych umiejętności w zakresie analizy i projektowania procesów komunikacji w organizacji.
Redakcja naukowa | Barbara Filipczyk, Jerzy Gołuchowski |
ISBN | 978-83-7875-612-5 |
Liczba stron | 262 |
Format | 170 x 240 mm |
Oprawa | Miękka |
Rok wydania | 2020 |
Wersja elektroniczna |
Dołącz do nas