Dostosowanie koncepcji marketingu do nowych trendów i etapów rozwoju technologicznego generuje konieczność stosowania coraz to nowych praktyk marketingowych lub modyfikację dotychczasowych. Dynamika tych zjawisk rodzi potrzebę ciągłego rozpoznawania zmian wynikających z postępującej wirtualizacji życia społeczno-gospodarczego i identyfikowania obszarów zastosowań nowych mediów w działaniach podejmowanych przez różnego rodzaju podmioty rynku. Prezentowana monografia stanowi zbiór rozważań dotyczących wykorzystania nowych mediów i technologii w komunikacji marketingowej, które mogą stać się inspiracją do dalszych dociekań i poszukiwań dla badaczy tych zjawisk.
Redakcja naukowa | Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra |
ISBN | 978-83-7875-693-4 |
Liczba stron | 104 |
Format | 170 x 240 mm |
Oprawa | Miękka |
Rok wydania | 2021 |
Wersja elektroniczna |
Dołącz do nas