Przejdź do menu Przejdź do treści

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wyzwania w dobie pandemii (monografia)

Celem publikacji jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej w kontekście pandemii COVID-19. W rozważaniach poruszono kwestie:

  • content marketingu jako narzędzia budowania zaufania w relacjach inbound marketingowych;
  • zapotrzebowania na rynku pracy w Polsce na stanowiska związane z mediami społecznościowymi oraz zmian procesu rekrutacji w dobie pandemii;
  • specyfiki prowadzenia kampanii wyborczej prowadzonej podczas pandemii (rok 2020 w Polsce);
  • zmian, jakie zaszły w komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych banków pod wpływem pandemii;
  • dostępności multimediów skierowanych do klientów z niepełnosprawnością ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji pandemii;
  • technologii deepfake w aspekcie komunikacji marketingowej organizacji;
  • wstępnej oceny potencjalnej skuteczności rządowej kampanii proszczepiennej;
  • oceny roli platform streamingowych jako źródła rozrywki;
  • najważniejszych inicjatyw firmy Empik w 2020 roku i ich wpływu na jej sytuację biznesową;
  • zmian w postawach i zachowaniach konsumentów żywności, jakie spowodowała pandemia;
  • wpływu sytuacji pandemicznej na zmiany w komunikacji biznesowej.

W monografii wykorzystano bogate źródła literaturowe, statystyczne oraz wyniki prowadzonych badań, a także egzemplifikacje wybranych praktyk rynkowych.

 

Redakcja naukowa Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra
ISBN 978-83-7875-782-5
Liczba stron 172
Format 170 x 240 mm
Oprawa Miękka
Rok wydania 2022
Wersja elektroniczna


 

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3