Publikacja prezentuje realia pracy ilustratora w ramach tzw. rynku doznań. Umiejscawia ten zawód wśród pracowników wiedzy i w gospodarce kreatywnej oraz przybliża zagadnienia specjalności ilustratorskich. Pokazuje m.in., jak można wartościować kreatywną pracę w oparciu o kryteria wyprowadzone z teorii twórczości oraz w jaki sposób wykorzystywać marketing personalny (koncepcję „4P”) i elementy teorii zbiorów rozmytych do oceny sytuacji na zawodowym rynku pracy. Ponadto w ramach rozważań dokonano oceny przydatności różnych metod do wyceny kapitału ludzkiego ilustratorów i określono ryzyko jego deprecjacji. Przedstawiono relacje popytowo-podażowe na rynku pracy ilustratorów w Polsce oraz opracowano dwa projekty doboru ilustratorów w oparciu o assessment centre i wielokryterialną technikę korzyści.
Autor | Anna Lipka |
ISBN | 978-83-7875-739-9 |
Liczba stron | 206 |
Format | 170 x 240 mm |
Oprawa | Miękka |
Rok wydania | 2021 |
Wersja elektroniczna |
Dołącz do nas