Przejdź do menu Przejdź do treści

Trendy w badaniu przedsiębiorczości (monografia)

Monografia poświęcona jest prezentacji wyników aktualnych dociekań teoretycznych i badań empirycznych dotyczących przedsiębiorczości organizacyjnej, publicznej i społecznej, jak również organizacyjnych aspektów i komponentów przedsiębiorczości osadzonych w specyficznych kontekstach. Zawiera charakterystykę dominujących współcześnie kierunków badawczych w obszarze przedsiębiorczości oraz wyłaniających się nowych podejść i trendów badawczych. Na główne walory prezentowanej rozprawy składają się ujęta w niej sfera poznawcza oraz wieloaspektowość, które nadają jej wymiar uniwersalny, dzięki czemu może być wykorzystywana przez teoretyków i praktyków zarządzania.

 

Redakcja naukowa Katarzyna Bratnicka-Myśliwiec, Monika Kulikowska-Pawlak
ISBN 978-83-7875-709-2
Liczba stron 126
Format 170 x 240 mm
Oprawa Miękka
Rok wydania 2021
Wersja elektroniczna


 

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3