Przejdź do menu Przejdź do treści

Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w warunkach rynków wyłaniających się (monografia)

W świetle rosnącej niepewności warunków prowadzenia działalności gospodarczej rynki wyłaniające się stanowią doskonałe laboratorium badawcze w zakresie innowacji w strategiach i organizacji przedsiębiorstw. Rozdział pierwszy niniejszej książki przybliża Czytelnikom rynki wyłaniające się jako otoczenie działalności biznesowej oraz ich specyficzne uwarunkowania. Tezę tę rozwinięto w rozdziale drugim, charakteryzując wyznaczniki zachowań przedsiębiorstw w warunkach wyłaniającego się otoczenia – począwszy od samej istoty wyłaniających się organizacji, poprzez jej konfigurację i pomiar rezultatów, aż po legitymizację ich działań w otoczeniu. Opierając się na praktycznych doświadczeniach przedsiębiorstw, w rozdziale ostatnim zidentyfikowano alternatywne w stosunku do tradycyjnego podejścia ścieżki rozwoju przedsiębiorstw w warunkach otoczenia wyłaniającego się.

 

Redakcja naukowa Agnieszka Dziubińska
ISBN 978-83-7875-696-5
Liczba stron 160
Format 170 x 240 mm
Oprawa Miękka
Rok wydania 2021
Wersja elektroniczna


 

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3