14 marca br. zainaugurowaliśmy kolejny semestr zajęć ogólnopolskich programów edukacyjnych: Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego i Akademii Młodego Ekonomisty. Ponad 230 najmłodszych studentów i ich rodziców powitał Prorektor ds. Internacjonalizacji i Marketingu prof. Sławomir Smyczek.
Uczniowie szkół podstawowych mieli zajęcia na temat autoprezentacji z dr Marią Buszman-Witańską (Katedra Dziennikarstwa Ekonomicznego i Nowych Mediów), a gimnazjaliści z mgr Martą Grybś-Kabocik (Katedra Badań Konsumpcji) na temat świata marek. Opiekowali się nimi i wspierali w pracach warsztatowych wolontariusze - studenci studiów stacjonarnych.
Programy realizujemy wspólnie z Fundacją Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych.
Partnerem Strategicznym EUD jest Narodowy Bank Polski.
Kolejne spotkanie odbędzie się 4 kwietnia. Wtedy także rozpoczniemy nowy semestr Ekonomii dla Liceum i Technikum (ELiT) - programu dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych.
Dołącz do nas