Przejdź do menu Przejdź do treści

Artykuł studentki z Koła Naukowego "SprzedaJEMY!" w punktowanym czasopiśmie!

W czasopiśmie "Zarządzanie Mediami" (40 pkt. MNiSW) wydawanym przez Uniwersytet Jagielloński opublikowany został artykuł naukowy studentki ekonomii i członkini Koła Naukowego Rynku i Konsumpcji "SprzedaJEMY!" Julianny Koczy.

Tematem pracy był "Wpływ social media marketingu na konsumentów pokolenia Z", a jej podstawą badania ilościowe zrealizowane wśród tego pokolenia.

Z artykułem można się zapoznać w formule wolnego dostępu na stronie.

Badania zostały przeprowadzone przy wsparciu Opiekuna Koła Naukowego "SprzedaJEMY" dra Kajetana Suchecki

Gratulacje dla Autorki!

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3
logotyp acca
logotyp ela