Przejdź do menu Przejdź do treści

114. Akademia Biznesu – szkolenie pt. "Jak ubrać roboty w marketing B2B?"

20 marca 2025, w godz. 09:50-11:20 zapraszamy na 114. wydarzenie organizowane przez Centrum Karier i Współpracy z Absolwentami w ramach "Akademii Biznesu". Partnerem merytorycznym wydarzenia jest PROPOINT S.A.

Cele szkolenia to: zrozumienie specyfiki marketingu B2B w przemyśle 4.0, rozwój umiejętności strategicznych, poznanie skutecznych narzędzi marketingowych, analiza rzeczywistego przypadku, zdobycie doświadczenia praktycznego.

Program:

  • Przemysł 4.0 x marketing… 5.0
  • Niezbędnik, czyli od czego trzeba zacząć strategię
  • Narzędzia online i offline – co wybrać, żeby dotrzeć do klienta
  • Case study, wydarzenie RoboTrip w PROPOINT
  • Ćwiczenia praktyczne oraz Q&A.

Uczestnicy szkolenia zdobędą

wiedzę:

  • jak stworzyć strategię marketingową – od czego zacząć i na co zwrócić uwagę
  • jak wybrać narzędzia online i offline – które kanały najlepiej sprawdzają się w B2B

umiejętność:

  • analizy i wyciągania wniosków z case study – na podstawie wydarzenia RoboTrip w PROPOINT
  • kreatywnego myślenia w marketingu technologicznym – generowanie pomysłów na skuteczne działanie.

ORGANIZATOR:

Centrum Karier i Współpracy z Absolwentami Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

SZKOLENIE POPROWADZĄ:

Małgorzata Grabowska praktyk z doświadczeniem w komunikacji marketingowej, zdobywanej m.in. w firmach-liderach branży takich jak Kompania Piwowarska i Amazon. Dzięki ścieżce prowadzącej od marketingu B2C do B2B ma szeroką wiedzę nt. budowania strategii i doborze skutecznych narzędzi komunikacji. Laureatka Złotego Spinacza za projekt „Katowice na warsztacie”, absolwentka The Chartered Institute of Marketing (CIM). Obecnie zajmuje stanowisko kierownika działu marketingu i PR.

Sandra Powała – rozwija się w marketingu B2B w branży automatyzacji i robotyzacji, koncentrując się na obszarze budowania marki, skutecznej komunikacji oraz wsparcia sprzedaży. W swojej pracy łączy kreatywność ze strategicznym podejściem i skutecznie realizuje założone cele. Absolwentka zarządzania, marketingu i sprzedaży, aktualnie na stanowisku specjalisty ds. marketingu i PR.

GDZIE ODBĘDZIE SIĘ WYDARZENIE?

Sala 5/15 (budynek CNTI)

Obowiązują zapisy | Liczba miejsc ograniczona

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:

https://docs.google.com/forms/d/1H9BTuAatOAMfaXKu5XuKOikE8IZrg25ZY1Y7RfJbja0/preview

Formularz służy do organizacji spotkania a dane osobowe, które są przez uczestników podawane celem udziału w spotkaniu, będą przetwarzane do tychże celów przez organizatora – Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.

Z odpowiednią klauzulą informacyjną RODO Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach można się zapoznać u administratora, na stronie internetowej administratora oraz w Biuletynie Informacji Publicznej administratora: bip.ue.katowice.pl/klauzule-informacyjne-rodo.html

Niniejsze wydarzenie może być rejestrowane/nagrywane przez Organizatorów. Podczas niniejszego wydarzenia mogą być robione zdjęcia. Ww. nagrania i zdjęcia mogą być następnie publikowane na stronach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach i Investment Partners S.A. w ramach sprawozdania/relacji z wydarzenia. Uczestnicząc w wydarzeniu wyrażają Państwo zgodę na publikowanie wizerunku.

UCZESTNICY, GODZĄC SIĘ NA UDZIAŁ W WYDARZENIU, AKCEPTUJĄ JEGO ZASADY.

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp hr
logotyp bauhaus4
logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp eaie
logotyp cima
logotyp acca
logotyp ela
logotyp SAP University Alliances
logotyp progres3